EandE one-way naar Melbourne in april!

:up: :up: :applaus: :happysun: :happysun:

Gefeliciteerd met jullie visum. Nog even en dan zitten jullie ook in :plane: deze kant op. Geniet van het hebben van het welbegeerde visum

Bedankt allemaal voor het meejuichen!

Dat is toch wel het grote voordeel van dit forum, we begrijpen elkaar en de emoties rondom zo'n visumaanvraag veel beter dan onze familie of vrienden. Mijn ouders en die van E(v) zijn natuurlijk wel blij voor ons dat we het visum na zo lang wachten hebben, maar tegelijkertijd is de verhuizing van hun kinderen naar de andere kant van de wereld daarmee opeens een stuk dichterbij en dat is voor hen toch wel erg moeilijk.

@Skippie: Voorlopig staat Melbourne nog steeds op de meest waarschijnlijke plaats, en dat zal het ook wel worden denk ik. Maar Brisbane is (zeker qua weer) toch ook wel heel aantrekkelijk...

Zo, vanochtend eens even een excelletje opgezet met wat we nu kunnen gaan aanpakken.
Eerst nog maar eens wat achterstallige klusjes in huis aanpakken voordat we makelaars gaan uitnodigen.:up:.
Mijn auto is in ieder geval al zo goed als verkocht, een vriendin riep gelijk: jooo die wil ik van je overnemen, dus da's mooi.

We plannen om ergens tussen mei en augustus aan te komen. Denk dat het in deze tijd wel realistisch is om ruim 6 maanden uit te trekken om je huis te verkopen. We hebben in ieder geval goeie hoop, we wonen dichtbij het centrum van Utrecht, maar dan net in het eerste stukje wat niet betaald parkeren is. En we hebben natuurlijk een paleisje gemaakt van ons huisje ;-) hehe, laat die kopers dus maar komen!

Als we in Australie zijn, ga ik als eerste een Iphone kopen:rolleyes: dat wil ik al 2 jaar zo graag, maar doe het steeds maar niet omdat ik zoiets had van, dadelijk krijgen we't visum en kan ik fijn een abo van 2 jaar gaan afkopen. Zo zijn er wel vaker dingen de revue gepasseerd die we niet hebben gedaan omdat we steeds met dat visum in ons achterhoofd zaten. Haha, verleden tijd nu, we komen eraan! :D Ik ben zooooo blij!!!!

En ik kijk echt zo uit om m'n baan op te zeggen. Wat zullen ze grote ogen trekken, hihi!

Groetjes, E(v)

Gefeliciteerd Luitjes!!:up: :up:

Dat na zo een toch wel lange tijd!! Heerlijk!! Geniet van het gevoel!!

Groeten Steven

Beste E and E,

gefeliciteerd!!
Ik krijg weer dezelfde kriebels als toen ik mijn visum grant had: helemaal geweldig!!!
Geniet ervan!

Succes met de verdere voorbereidingen!
Groetje,
Angeline.

lekker he dat gevoel E and E!! Nu kan alles weer, en je weet waar je aan toe bent en naar toe kunt leven/ werken. ( en werk is het hoor, alles regelen voor je kunt gaan )

Oh, en als jullie nog twijfelen: Melbourne of Brisbane... pfft moeilijk,let me think.. :rolleyes: Als ik nu vanlles op noem krijg ik tegenstanders uit Melbourne achter me aan :p
Hadden jullie al een op ons weblog gekeken naar de mooie foto's van deze omgeving? ( okay okay het is dan wel the sunshine coast waar wij zitten maar dichtbij Brisbane dus ) en , sure het regent hier ook wel eens maar lekker temperatuurtje van rond de 24 gr is ook fijn. en de natuur is zo mooi hier, regenwouden hebben ze toch niet in Melbourne? En gruwelijk mooie stranden, boven Brisbane dan wel maar toch

En anders kunnen jullie wel een weekje komen proefdraaien bij ons, we hebben een logeerkamer :up:

Even delen hoor: sinds gisterochtend 9.00 uur is ons huis live gegaan op funda.nl, dus nu netto 2 dagen live.
Met als eindstand: 7!!! bezichtigingen ingepland voor volgende week!!!!!!

Jaw dropping, of niet? Joooeehoooee! :D

Wow, dat is goed zeg, en er hoeft maar 1 koper bij te zitten! Voor jullie het weten, zitten jullie down under! :up:

Groet,
Annemarie

Heel veel succes!! EN nu alleen nog hopen dat er ook minimaal 1 koper tussen zit...

Wauw! dat is goed zeg! Duim voor jullie dat het snel verkocht mag worden! :up: :up:

Groeten Steven

Geweldig!!!
7 Bezichtigingen dat is het totaal aantal bezichtigingen bij ons in een heel jaar!!!

Veel succes, zou lekker zijn als t zo snel lukt.

Alle crazy bananas nog an toe: we hebben vandaag ons huis verkocht (alleen nog ff de papieren tekenen)!!!
Echt gekkenhuis, binnen 3 weken en nog voor een hele mooie prijs ook!
Joehoe, vreugdedansje! :dancing:

EN we kijken natuurlijk gelijk naar: wanneer kunnen we dat one way ticket kopen naar...... MELBOURNE!!!! Gna gna :lol1:
We gaan voor een sleuteloverdracht op 1 april, een afscheidsborrel en 2 april en ons vertrek op 3 april... Nu ff kijken of de hele puzzel in elkaar past.

(Whaaaaa, er gaan zoveel gedachten door me heen! Misschien dus al eind december ontslag indienen, *OMG* echt te gek).

Gefeliciteerd!!! Hou die planning in je hoofd, visualiseer het en dan komt het goed!!! Zo hebben wij het ook gedaan, de verhuiscontainer was al geboekt en we haddden onze banen al officieel opgezegd voor we het visum hadden :)

één stap tegelijk en voor je het weet is het 5 april :cool: :smile:
:lol:
pfff geweldig hoor wat gaat het dan ineens snel he :)

Gefeliciteerd! Dat is lekker rap gegaan!

Succes met de voorbereidingen en geregel! :up:

Groeten Steven

Gefeliciteerd!! Lekker dat jullie nu eindelijk een datum hebben waar jullie naar toe kunnen werken. Succes!

Gefeliciteerd. Nu nog de laatste loodjes naar het vertrek toe en dan op naar Melbourne.
Al enig idee waar jullie in Melbourne willen gaan wonen?

Groet Gerrit

Back