Zo, vanochtend eens even een excelletje opgezet met wat we nu kunnen gaan aanpakken.
Eerst nog maar eens wat achterstallige klusjes in huis aanpakken voordat we makelaars gaan uitnodigen.
.
Mijn auto is in ieder geval al zo goed als verkocht, een vriendin riep gelijk: jooo die wil ik van je overnemen, dus da's mooi.
We plannen om ergens tussen mei en augustus aan te komen. Denk dat het in deze tijd wel realistisch is om ruim 6 maanden uit te trekken om je huis te verkopen. We hebben in ieder geval goeie hoop, we wonen dichtbij het centrum van Utrecht, maar dan net in het eerste stukje wat niet betaald parkeren is. En we hebben natuurlijk een paleisje gemaakt van ons huisje ;-) hehe, laat die kopers dus maar komen!
Als we in Australie zijn, ga ik als eerste een Iphone kopen
dat wil ik al 2 jaar zo graag, maar doe het steeds maar niet omdat ik zoiets had van, dadelijk krijgen we't visum en kan ik fijn een abo van 2 jaar gaan afkopen. Zo zijn er wel vaker dingen de revue gepasseerd die we niet hebben gedaan omdat we steeds met dat visum in ons achterhoofd zaten. Haha, verleden tijd nu, we komen eraan!
Ik ben zooooo blij!!!!
En ik kijk echt zo uit om m'n baan op te zeggen. Wat zullen ze grote ogen trekken, hihi!
Groetjes, E(v)