Een plek onder de zon!

Lin

XPdite Sponsor
Vanavond op RTL4 bij "Een plek onder de zon" om 22.50 uur. 6 Stellen die naar Australie gaan emigreren. Leuk om te kijken!

(Haha en nee wij zitten er niet bij hoor!)
 
Aah leuk, kijk het altijd dus nu ook.

Maar betekent dat nou dat ze de "oude serie" ervan stoppen?
Vond dat net zo interresant, die slakkenkwekerij in spanje.
 
Ja klopt ik had net ook al even gekeken op de site van RTL4. Maar de "bron" is mijn moeder en die had het gehoord op Editie Nl. Ik denk dat het allemaal in het kader van de media aandacht omtrent de grote campagne van Australie.
 
Leuk. Ga ik ff tapen want om 22.50 uur weet ik waarschijnlijk al niet meer dat ik besta.
Bedankt voor de tip, Lin :up:.

Erna
 
[quote author=Jacy link=topic=2376.msg24962#msg24962 date=1124727006]
Aah leuk, kijk het altijd dus nu ook.

Maar betekent dat nou dat ze de "oude serie" ervan stoppen?
Vond dat net zo interresant, die slakkenkwekerij in spanje.
[/quote]

grapje zeker?  :-D. K'had het idee dat er nooit een eind aan kwam, toch?

Maar hartstikkene interessant dus, vanavond. Over die geluksvogels die al in OZ zitten. Dat wordt voeten op de tafel, glaasje Campari on the rocks  :p and lets roll.


groetjes

Annelies
 
[quote author=Annelies link=topic=2376.msg24989#msg24989 date=1124735599]
[
[/quote]



Maar hartstikkene interessant dus, vanavond. Over die geluksvogels die al in OZ zitten. Dat wordt voeten op de tafel, glaasje Campari on the rocks  :p and lets roll.


groetjes

Annelies.





Zoals ik het begrijp zijn de couples er nog niet!!!!


Gr Ineke   :?
 
[quote author=Ineke link=topic=2376.msg24996#msg24996 date=1124736787]
Zoals ik het begrijp zijn de couples er nog niet!!!!
[/quote]

:evil:

Als ze er nou een realistisch bloed-zweet-en-tranen filmpje van maken dan haakt de helft van alle wannabes die vorige week door die aflevering van editie nl zijn lekker gemaakt af en blijven de visa over voor degenen die weten wat er bij komt kijken en echt willen doorzetten.

:up:
 
[quote author=Annelies link=topic=2376.msg24989#msg24989 date=1124735599]
[quote author=Jacy link=topic=2376.msg24962#msg24962 date=1124727006]

Maar betekent dat nou dat ze de "oude serie" ervan stoppen?
Vond dat net zo interresant, die slakkenkwekerij in spanje.
[/quote]

grapje zeker?  :-D. K'had het idee dat er nooit een eind aan kwam, toch?
[/quote]
Nee, serieus!
Vind het wel interresant, hoe lang die emigratie duurt. :lol:
 
22:50... mooie tijd. Kan waarschijnlijk toch van de zenuwen niet slapen vanavond/vannacht ;) (morgen 1e keer afrijden) en ben morgen toch vrij.

Een plek onder de zon. Is dat niet meestal met die engelse stellen? Of is dat weer een ander programma? Had en hele tijd terug iets gezien van een engels gezinnetje die een zeilschool wilden beginnen ergens in Spanje en dat ging in het begin echt niet goed. Op het nippertje had hij zijn papieren om instructuer te mogen zijn op een zeilboot en ging de toko lopen.
Best interessant om dat te zien. Zijn ook niet echt van die leuke 'alles komt goed' filmpjes.
 
Even :eek:fftopic: hoor:

[size=20pt]Annemiek, héél veel succes vanmorgen!! [/size]
Ik zal aan je denken!  :drive:
 
hmmmm... klein misverstand... Dacht dat het programma vanavond op tv kwam, maar is dus al geweest :)
Ik moet morgen pas afrijden gelukkig :)
 
[quote author=Annemiek link=topic=2376.msg25044#msg25044 date=1124780334]
hmmmm... klein misverstand... Dacht dat het programma vanavond op tv kwam, maar is dus al geweest :)
Ik moet morgen pas afrijden gelukkig :)
[/quote]
Ook vanavond weer op tv hoor!
Word gewoon een serie van gemaakt denk ik.
 
Oh ja sh*t, het was de 24e.... :oops: Solly! Maar dan wens ik je natuurlijk hetzelfde!

Voor wat betreft het programma, het komt nog een keer hoor, het duurde maar een klein half uurtje en het heeft een vervolg.
 
Strafpunten Lin. Heb ik het voor jan met de korte achternaam opgenomen  :evil:.
 
Neeejjj joh! Vanavond kan je weer niet kijken toch?  :sleep: Kun je mooi de hele reeks achter elkaar tapen!
 
[quote author=Lin link=topic=2376.msg25084#msg25084 date=1124790272]
Neeejjj joh! Vanavond kan je weer niet kijken toch?  :sleep: Kun je mooi de hele reeks achter elkaar tapen!
[/quote]

Ja dat zal wel een beter idee zijn, want het was een erg irritant kort filmpje met 2 of 3 keer reclame :wall: Zit je er net lekker in is het alweer afgelopen :-(
 
Wel, we hebben een klein stukje gezien, net het verkeerde stukje misschien maar goed., een Engelse vrouw die in een auto zat in? Brisbane ? en vanallles zat af te kraken.Niks was goed.
Blijf dan toch lekker waar je zit denk ik dan.
 
Dat is nou precies wat wij ook dachten!!! Mens, je gaat naar een andere wereld, kijk liever naar de dingen die je daar wel hebt en die je hier niet had!!!! Ga toch niet klagen dat het warm is in de zomer als je naar OZ gaat... blijf dan ajb lekker in die natte zoemrs hier in W-Europa!!! Ach ja, voor sommige mensen is het echt nooooooit goed...
 
Back
Top