Een plek onder de zon!

[quote author=victoria link=topic=2376.msg25118#msg25118 date=1124802541]
Wel, we hebben een klein stukje gezien, net het verkeerde stukje misschien maar goed., een Engelse vrouw die in een auto zat in? Brisbane ? en vanallles zat af te kraken.Niks was goed.
Blijf dan toch lekker waar je zit denk ik dan.
[/quote]
Perth was het geloof ik, hoe kan ze daar nou zo over denken!
Just stay in the UK then.
 
Stom wijf was dat ja, op een gegeven moment zat ze echt overal op te zeiken.. :lol: Het stoplicht duurde te lang, radio zender was niet goed en toen zag ze een witte lijk wagen begon ze daar over te janken. Dat het zo bizar was.... Maar goed we hebben het allemaal gezien :roll:
 
Ja, vreselijke juffrouw was dat. Was nog net geen 45 en had net haar diploma voor vroedvrouw gehaald.
K'ben blij dat ik niet naar Perth ga en ook niet zwanger ben  :roll:. Je zal haar maar tegenkomen daar in dat "grootste ziekenhuis van Western-Australia. Oeps  :|
De mensen van Flying doctors vielen geloof ik ook niet zo in de smaak.

Gelukkig kon ze op de valreep ook nog een paar positieve dingen bedenken, zoals mooie zee en leuke tripjes.  :up:

Veel leuker vond ik die vrouw met 2 kinderen die haar VIERDE man thuis had gelaten na een fikse ruzie en helemaal gelukkig met die kinderen over het strand van Surfers Paradise liep. Die zoon van haar die me een beetje aan een jonge Ozzie Osbourne deed denken en de kleur van het zand en de golven geweldig vond.  :-D

dat wordt vanavond weer genieten.   
 
[quote author=Bear link=topic=2376.msg25126#msg25126 date=1124810404]
Stom wijf was dat ja, op een gegeven moment zat ze echt overal op te zeiken..

ja, maar ze kon ook niet echt goede onderbroeken kopen in Perth ... en als je dan zeikt ziet iedereen het[/quote]
 
[quote author=Fritsie link=topic=2376.msg25134#msg25134 date=1124818549]
ja, maar ze kon ook niet echt goede onderbroeken kopen in Perth ... en als je dan zeikt ziet iedereen het
[/quote]

Waaaat :lol:  :lol:
:lol1: :lol1:
 
Nou, 'k heb zojuist de aflevering van gisteren bekeken. Wat een zeikwijf daar in Perth zelf. Als het je niet bevalt, rot dan weer op naar Engeland. Aanpassen was niet aan haar besteed blijkbaar en oh, wat erg zeg dat mannen er met een bloot bovenlijf in de supermarkt rondlopen, oh ja, en dan ook nog op blote voeten; 't is een schande. MAG IK EVEN OVERGEVEN?

Doe mij ook maar die vrouw met zoon en dochter in Brisbane. Die gaat het daar wel redden volgens mij; is wel bereid zich aan het land en de gewoontes aan te passen en probeert er iets van te maken.
 
[quote author=Erna link=topic=2376.msg25145#msg25145 date=1124822490]
Doe mij ook maar die vrouw met zoon en dochter in Brisbane. Die gaat het daar wel redden volgens mij; is wel bereid zich aan het land en de gewoontes aan te passen en probeert er iets van te maken.
[/quote]

Precies, 0 dollars, 100% motivatie.
 
Nou, een tweede poging dan maar... Gisterenavond dacht ik hier een stukje geplaatst te hebben in reactie op e.e.a. en met een vraag/oproep.. Kennelijk heb ik die toch niet gepost of zo... :

Perth is ons inziens de beste keus die je zou kunnen maken  :up:, maar gelukkig ddat niet iedereen het daar mee eens is, dat scheelt weer een stuk concurrentie voor ons v.w.b. banenmarkt, huizenmarkt, etc ...  :)

Over het programma zelf: Gisteren (23 augustus) hebben we hier gelezen dat het programma er is op rtl4. De video staat vanaf dat moment geprogrammeerd voor de afleveringen van gisteren, vandaag en morgen.

Gezien de vele reacties op de uitzending van eergisteren (maandag, was dat ook de allereerste over Australie??) de volgende OPROEP:

[size=10pt]Heeft iemand misschien de uitzending van maandag 22 augustus opgenomen en nog op band staan? Wil je deze misschien kopieren of de band een aan ons uitlenen? Stuur me dan effe een PMmetje om wat af te spreken...[/size]

Bij voorbaat dank,

Perthpete
 
Ligt het nou aan mij...of vond iedereen het een vreemden aflevering gister(woe.24). Het leek wel een herhaling maar ook weer niet. Zo kan ik ook een documentairen maken :-D Gewoon ineens een aflevering er tussen gooien die de vorigen 2 aflevering samenvat en hier en daar wat nieuws??? Hoop dat het vanavond beter is...
 
Ik had het zelfde. Nagenoeg dezlfde aflevering als de dag ervoor. Ik hoop dat het vanavond wat beter is.
 
klopt, tot de reclame alles van hetzelfde daarna iets nieuws. Je moet eigenlijk een dag overslaan dan mis je (waarschijnlijk) niks. Maar ja, je wilt helemaal niets missen dus zit ik vanavond gewoon weer te kijken.

Hopenlijk "iets nieuws onder de zon"  :-D

Christian
 
Hoi,ik wil de sfeer niet bederven ,maar hier in Belgie hebben ze heel die reeks al uitgezonden op vitaya .heb er ook goed mee moeten lachen ,zeker als die Welchen hun vlag uithingen , ga je daarvoor naar Australie?Maar ja het zijn Engelsen hé.
Groetjes
 
Ja dat zeg het helemaal, het zijn engelsen.

Nu weet je ook meteen waarom de Aussie ze WINGING POMS noemen.   :shutup:

Maar blijf toch wel kijken, al erger ik me soms.


Gr Ineke
 
[quote author=njusha link=topic=2376.msg25429#msg25429 date=1124976710]
zeker als die Welchen hun vlag uithingen , ga je daarvoor naar Australie?Maar ja het zijn Engelsen hé.
[/quote]
Waaat???  :-D  :-D  :-D
Was laatst de zolder aan het opruimen toen kwam ik twee Nederlandse vlaggen tegen. Heb eventjes getwijfelt maar heb ze toen toch maar heel netjes op gevouwen en alvast in de koffer gedaan :cool: samen met me klompen :p :lol: :up:...:-x
 
Ja bij mij gaat ook gewoon de zeeuwse vlag mee.. Ik mag dan wel mijn toekomst daar door brengen, ik ben en blijf een zeeuw :)  :-D

Maarruh, voor de uitzending van vanavond hebben wij de teevee in de slaapkamer maar weer eens uit de kast gehaald.. Mijn man moet 's ochtends vroeg werken, dus kan niet te lang opblijven en ik vind het niet leuk meer om er alleen naar te kijken, dus doen we het zow :)

Grtz Tanne
 
Sorry ,was niet mijn bedoeling ,maar wij Belgen hebben eigenlijk niets met onze vlag .Je hebt natuurlijk uitzonderingen . :lol: Ik kan gewoon niet begrijpen dat die ene Engelse vrouw (kapster) er totaal niet kon aarden .Wat kan je in godsnaam missen aan Engeland??regen,regen,regen  :cloud: :freezing: :depressed:
groeten
 
Wij hebben ook de NL vlag ingepakt hoor! En mijn afscheidskadootje op mijn werk waren hollandse klompen! Ga daar toch maar heel burgelijk een bloemetje in doen en naast de voordeur hangen!  :-D Vindt ik hier helemaal niets maar daar vast heel erg leuk!
 
Waaat???  :-D  :-D  :-D
Was laatst de zolder aan het opruimen toen kwam ik twee Nederlandse vlaggen tegen. Heb eventjes getwijfelt maar heb ze toen toch maar heel netjes op gevouwen en alvast in de koffer gedaan :cool: samen met me klompen :p :lol: :up:...:-x

Vergeet niet om de klompen op te voeren op het customsbriefje dat je in het vliegtuig moet invullen. Anders heb je een klein probleempje bij aankomst in Australie.  :lol:

groetjes
 
Back
Top