Een vraag mbt 47sk

Jeroen

XPdite Hero
Op pagina 18 (laatste versie) wordt het volgende gevraagd:

All applicants seeking to meet the points test must include a copy of any employment license or association membership they hold.

Vertaalt:
Alle kandidaten die de puntentest willen voldoen moeten een exemplaar van, om het even welk, de werkgelegenheidsvergunning of vereniging lidmaatschap bijvoegen dat zij hebben gehouden.

Ik heb echt geen flauw idee wat ze willen hebben, echt niet :oops: . Wie weet het wel?
 
Jeroen said:
Op pagina 18 (laatste versie) wordt het volgende gevraagd:

All applicants seeking to meet the points test must include a copy of any employment license or association membership they hold.

Vertaalt:
Alle kandidaten die de puntentest willen voldoen moeten een exemplaar van, om het even welk, de werkgelegenheidsvergunning of vereniging lidmaatschap bijvoegen dat zij hebben gehouden.

Ik heb echt geen flauw idee wat ze willen hebben, echt niet :oops: . Wie weet het wel?

Heel eenvoudig. Je moet al je werkvergunningen en association lidmaatschappen bijvoegen. Wij hebben dat ook gedaan, alle 0.

Even serieus, ik heb het vermoeden dat ze een lidmaatschap van een organisatie bedoelen die voor jouw beroep verplicht is. Zoiets als vakbondslidmaatschap in de VS (dat is verplicht voor een aantal/alle beroepen). Wij hebben niets bijgevoegd omdat we niets hebben dat daar ook in de verste verte maar op lijkt. En.... we hebben het visum toch gekregen.
 
Back
Top