effe kletsen, kweet niet waarover...

[quote author=mammavark link=topic=7092.msg111587#msg111587 date=1203416874]
he! jack!
anderen avatar!
toch maar acdc van je af gezet?[/quote]

:loldevil:  eeuuuhhhhhhh...  NO.
Deze van AC/DC is nog heter , a real heatseeker.

Cheers,

Jack

ps; Heet die paardejuf niet Ankie??!!.

nee, die heet yvonne speekman.
hoezo? :?

nau ja, laatst gingen we in galop de berg op!
dat was echt helemaal cool!(op twee manieren, het was ijskoud)
meestal rij ik op coco, (oud grijs paard, maar wel een schat) maar deze keer op devil(leuk voor jack, die naam.) een ros-bruin paard.
titi

dat had ik niet verwagd, het woord griezelig van een acdc fan.
en het belangrijkste nieuwtje van het jaar: ik heb een [move]slangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [/move]
ze zit zowaar op mijn nek terwijl ik dit schrijf :grin: :grin: :grin:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ze is een meisje, ze heet tieske, :grin: :grin: :grin:(zeg niet dat ze bijna mijn naam heeft, je spreekt het nameijk heeeeeeeel anders uit :grin: :grin: :grin:) als ze een jongen was had ze piakai geheten.
ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen :grin: :grin: :grin:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik krijg dan geen anderen kadootjes meer. :cry: :cry: :cry:
maar ik een slang is dan ook wel het beste cado wat je voor mij kan bedenken :grin: :grin: :grin:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een slang? Jeetje zeg! Is niemand bij jou thuis daar bang voor?
Ik denk niet dat mijn moeder mij ooit een slang had durven geven  :lol:

yes, een slang! het is een "central carpet python we willden eigenlijk een children python, maar die zijn erg gevoelig voor de tempratuur.
maar een beetje te heet en ze eten niet meer, (en sterven dan natuurlijk) en maar een beetje te kaud en er gebeurt precies het zelfden.......
maar voor dezen maakt het niet zo uit.
natuurlijk iederen week een muis voor lunch :smile:
mar die zijn dan bevroren, dus dan maar in een bakje heet water :smile:
na tien minuten even in de kop knijpen om te voelen of zijn kop wel is ontdooit, :p
en dan voeren. dat moet wel in een speciale bak, want als je hem in zijn kooi voert, dan denkt ie dat je hand een muis is.....HAP!!!  :shock:AUW.... :shock:
en nee, niemand is er bang voor :cool:

Wat vinden de andere kinderen op school er nu van dat jij een slang als huisdier hebt? Of ken je wel meer kinderen die ook een slang hebben? Mijn meiden zijn nu 2 en 5 jaar en willen ook graag een huisdier wanneer we in Australië wonen. Nu is er een allergisch voor kattenharen, dus misschien krijgen ze dan ook wel een slang...of toch maar gewoon een hond  :grin:

Groetjes,

Sacha

Neem dan ee slang.
Die zorgt ervoor dat je geen last meer hebt van katteharen. :smile:

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=7092.msg123077#msg123077 date=1217678204]
Neem dan ee slang.
Die zorgt ervoor dat je geen last meer hebt van katteharen. :smile:

Jack :evil:
[/quote]
Zou zo'n slang ook helpen tegen spinnen? Hebben tenslotte ook haar?

nou de kinderen op school vinden de slang fantaschties, (ik mocht hem mee naar school nemen!(dat is leuk van australie, je mag voor een keer je huisdier meenemen)) iedereen wilden hem aaien, maar de huid (hint: vervellen) vonden de meesten eng en durfden er niet eens naar te kijken!!! :grin:
WOW! ik heb zo juist een superidee gekregen! (niet aan mijn zus vertellen) mischien kan ik haar konijn aan mijn slang voeren..... :evil:

bye bye, g'day mate!

Wij zijn een keer in de buurt van Adelaide naar een wildlife park geweest (kan even niet mee rop denaam komen) en daar was een groep schoolkinderen op excursie. Ze kregen allemaal informatie over slangen en die ranger stond dus ook die hele tijd met een python om zijn nek dat verhaal te vertellen. Het viel me toen op dat zoveel kinderen bang waren om de slang te aaien. Mijn oudste dochter van 5 mocht de slang wel aaien (nadat de schoolkinderen klaar waren), maar de jongste (2) niet, omdat zij nog niet het verschil zou kunnen zien tussen een wurgslang en een gifslang en we haar maar niet moesten aanleren dat een slang aaibaar was, vertelde de ranger ons toen.

Zou trouwens voorzichtig zijn met dat konijn van je zus.... Ken je zus niet, maar meisjes kunnen daar heeeeel erg boos om worden en dat ook vooral heeeeel lang blijven! Jullie zullen nog een paar jaar in hetzelfde huis moeten blijven wonen  :grin:

ok, dan niet haar konijn...
maar het paard is te groot! :wink:

verbaast me dat die kinderen die slang eng vinden...
meestal zeggen ze dat ze het eng vinden, maar waneer ze het zien vinen ze het leuk!

more evil,

alls ik mijn zus nou een levede muis kado geef.... :evil: :evil: :evil:

Gaaf hoor, slangen.
Wij hadden in NL een Albino Tiger Phyton. Kon helaas niet mee maar is naar een heel goed adres gegaan.
Onze kids waren er dol op.

Groetjes,
Jolanda

een slang in nederland!!!!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
da's best biezoner.....
hier in australie vind je ze vaak als huisdier...
  :happy:

Maar is het dan een gepland huisdier of een per ongeluk in de tuin/badkamer verdwaald huisdier?

En je zus is toch niet bang voor muizen??? Ach, mag hier eigenlijk niets over zeggen, ben zelf bang van spinnen. Weet ook nog altijd niet of ik ze nu zelf zo eng vind of dat het komt omdat mijn moeder altijd zo panisch kon gillen wanneer ze er eentje zag...

Back