Emigratiebeurs 2010

skippie

XPdite Sponsor
Gaat er iemand naar de emigratiebeurs in Houten op 13 en 14 februari?
Of is iedereen dan carnaval aant vieren :p

Voor ons is het op zich niet zo boeiend, maar omdat we nogal twijfelen met het verschepen van spullen, denk ik, mischien ff een tripje naar de beurs te doen.Daar staan meerdere verhuizers, dus kan ik persoonlijk advies krijgen.Ff tussen het carnaval gedruis :cheers: door.
Zou gezellig zijn als we nog Xpditers zouden tegen komen.( Annemiek?Kathren? )

Groetjes Ingrid
 
Hoi,
wij gaan ook naar de beurs! (op zaterdag)
we hebben net het visumtraject gestart bij M2A, maar staan waarschijnlijk tot 2013 'on hold'.
We zijn nog niet eerder op de imigratiebeurs geweest en hopen op allerlei vlakken informatie op te doen.
Groetjes Irene
 
Wij gaan niet naar de beurs. (of het moet zijn dat ze er one-way-tickets hebben... :evil: )

Hebben jullie al contact gehad met UTS Antoon v Daal uit Eindhoven?
Bij jullie om de hoek? Ons huis staat al een jaar vol met dozen van hen :-( Hadden er in elk geval een goed gevoel bij :wink:
 
Hej Skip!

Ga dit jaar wel carnaval vieren, maar niet zo heftig als voorgaande jaren. Alles gaat genoeg geld kosten. Moet er even over nadenken of ik naar de beurs ga.

Groetjes.
 
Wij gaan niet naar de beurs. (of het moet zijn dat ze er one-way-tickets hebben... :evil: )

Hebben jullie al contact gehad met UTS Antoon v Daal uit Eindhoven?
Bij jullie om de hoek? Ons huis staat al een jaar vol met dozen van hen :-( Hadden er in elk geval een goed gevoel bij :wink:
Kan me voorstellen dat jullie niet echt wat hebben aan de emigratiebeurs.
We zien elkaar vast wel weer op Mundial!Ik heb die datums in ieder geval al in onze agendag gezet.

Ik kijk eerst even naar de maatschappijen die de forummers hebben gebruikt, zodat ik wat info heb van mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met de verscheping.Wat is toch wat anders om in NL een verhuizing te doen dan internationaal.
 
Wij gaan waarschijnlijk op zaterdag. We belden vandaag met de belastingdienst over wat we allemaal moeten regelen... "Nou mw, u gaat emigreren naar Australie... Tja, tja, dan zie ik u wel op de emigratiebeurs he"
Nou vooruit. En misschien wel zo handig. Misschien komen we er nog wel leuke aanbiedingen tegen of dingen waar we zelf niet aan gedacht hadden. Eerst maar even vrij regelen. En ik werd dus niet wijzer van die belasting dude :grin:
 
hmmmm,
Ik vraag me een beetje af of we er veel aan zullen hebben....idd alleen ivm verhuisbedrijven.
Ik heb het er even met Harold over....
Is natuurlijk wel gezellig !
 
Zou zeker gezellig zijn als je/jullie komen Annemiek, maar ik hoor het wel.

Ik denk dan dat ik ook zaterdag ga. Dan gaan Nien en Irene dus ook?
Als er nog meer mensen gaan , misschien tegen die tijd een centraal punt afspreken zodat we ff lekker over Australie kunnen kletsen?
 
We hebben s'avonds eigenlijk een verjaardag,
Misschien leuk om om 18:00 na de beurs een hapje met z'n allen te eten...gaan we daarna nog een borrel halen op die verjaardag !
Ik geloof dat ik mezelf overtuigd heb en een logeer-adres voor de meiden ga regelen !
Gezellie ! :lol:
 
Denk ik niet,
Die komt de dag ervoor net terug van een 12 daagse trip naar Melbourne.
Ze gaan de boel daar alvast verkennen!
Hmmmm...beter als de emigratiebeurs als je het mij vraagt.
 
[/quote]Kan me voorstellen dat jullie niet echt wat hebben aan de emigratiebeurs.
We zien elkaar vast wel weer op Mundial!Ik heb die datums in ieder geval al in onze agendag gezet.

Ik kijk eerst even naar de maatschappijen die de forummers hebben gebruikt, zodat ik wat info heb van mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met de verscheping.Wat is toch wat anders om in NL een verhuizing te doen dan internationaal.
[/quote]


Je hebt gelijk, wij zijn met deze internationale verhuizer alleen maar een paar straten verderop gekomen :-(

Mundial staat zeker ook in onze agenda... :cool:
 
potverdikkie, is die beurs alweer? volgens mij had ik initieel de planning dat ik 3 beurzen geleden al weg zou zijn :s
tijd gaat snel.

ik ga iig niet, eerst maar ff wachten op mijn visum.
 
Ik ben blij dat ik weet wie er allemaal niet gaan.... :huh: :lol:
Maar tot nu toe dus alleen maar Irenevank - Nien - Nora ( Annemiek )

Niet meer gegadigden? en nou niet met z'n alle reageren waarom jullie niet gaan he!(te koud,te veel sneeuw, heb een date met mijn tante of ik woon beetje ver weg:in Australie... of van die gein) :wink:
 
Ik ben blij dat ik weet wie er allemaal niet gaan.... :huh: :lol:
Maar tot nu toe dus alleen maar Irenevank - Nien - Nora ( Annemiek )

Niet meer gegadigden? en nou niet met z'n alle reageren waarom jullie niet gaan he!(te koud,te veel sneeuw, heb een date met mijn tante of ik woon beetje ver weg:in Australie... of van die gein) :wink:
Hi, wij gaan ook maar hebben al kaarten voor zondag, ik zie dat bijna iedereen zaterdag gaat? Jammer maar dat lukt ons niet. Nog anderen die toevallig ook zondag gaan?
Groet, Annemarie
 
Wij kunnen ook op zondag, liever zelfs...
Ik weet niet hoe het met de anderen zit ?
 
Mij maakt het niet zo heel veel uit, zaterdag is wel iets fijner voor me. Ik wacht wel even af wat iedereen doet en kijk dan welke dag ik kom. Ik vind het wel gezellig als ik ff kan buurten met mede aanstaande Ozzie's.
 
Zondag zou voor ons ook (misschien) mogelijk zijn, moet nog ff op de kalender kijken als ik thuis kom
 
Back
Top