Emigratiebeurs 2010

Ik heb nog een beetje zitten rekenen met de tijd, maar het gaat mij toch niet lukken om op zondag te komen. Dat wordt dan van hot naar haar rennen, en Utrecht ( Houten ) is toch zeker een uur rijden voor mij.

Als er wel iemand op zaterdag gaat en het leuk vindt om ff lekker over Oz te kletsen, dan hoor ik het wel, via dit topic of PM-etje.

Groetjes Ingrid :smile:
 
hmmmmm,
Skippie, dat is natuurlijk niet leuk !

We hebben ook nog niets van Nien en Irenevank gehoord,

Misschien handig nog even duidelijk te maken wie wanneer het best kan ....
EN of je ook zin heb om erna een hapje te eten.

Wij kunnen zaterdag en zondag en gaan erna graag een hapje eten met jullie.
 
Hee Nora,als je zaterdags komt vind ik het heel leuk om daarna nog wat te gaan eten.
Nien had me een pmetje gestuurd en zij moeten misschien werken, dus moeten nog zien welke dag ze gaan.

Zullen we een lijstje maken, als iemand gaat, welke dag, en of diegene zin heeft om daarna nog ergens een hapje te pakken?
Dit dan even aanvullen en plakken

Ingrid - Skippie : zaterdag en daarna ergens eten vind ik goed.
Annemiek - Nora : zaterdag of zondag en eten
 
Hee Nora,als je zaterdags komt vind ik het heel leuk om daarna nog wat te gaan eten.
Nien had me een pmetje gestuurd en zij moeten misschien werken, dus moeten nog zien welke dag ze gaan.

Zullen we een lijstje maken, als iemand gaat, welke dag, en of diegene zin heeft om daarna nog ergens een hapje te pakken?
Dit dan even aanvullen en plakken

Ingrid - Skippie : zaterdag en daarna ergens eten vind ik goed.
Annemiek - Nora : zaterdag of zondag en eten
En wij gaan in ieder geval zondag, hapje eten gezellig. Maar als jullie allemaal zaterdag gaan, dan is het niet anders (ons lukt het echt niet, we hebben dan al eters).....
 
Hai,

Wij gaan ook naar de emigratiebeurs, weten nog niet zaterdag of zondag. Doel is om inderdaad bij de verhuizers langs te lopen en zo veel mogelijk informatie in te winnen.

Maar lijkt me leuk om andere Austrlia go'ers tegen te komen.

Groetjes,
Eric
 
Wij houden het voor gezien. Hebben allebei nog steeds geen vrij gekregen en denk ook niet dat dit er in de komende dagen nog van gaat komen :angry: ...
 
HEE SKIPPIEEEEEE!
WHERE ARE YOUUUUU?
Sorry maar wij gaan zaterdag toch niet redden !'
(lukt niet met oppas)
Dus wij gaan toch zondag .....

Ik denk dat wij er rond 11:00 zijn.
Misschien is het leuk om op een punt af te spreken met de mensen die op zondag gaan (jammergenoeg geen skippie en nien).
Ik ben er nooit eerder geweest en weet ook geen centraal punt ....IEMAND ?
 
I'M HERE Annemiek! :grin:

He verdorie, jammer hoor, dat niemand op zaterdag gaat. En wat gaan er zoiezo weinig dit jaar!
Vorig jaar was het een drukke bende van Xpditers... :-(

Als ik zou besluiten om op zondag te gaan, dan kan ik maar kort blijven omdat ik dan weer rond 14.00 weg zou moeten. Maar ik neem liever de tijd.
Ik weet t nog niet... ik denk er nog ff een paar daagjes over na Annemiek, en dan laat ik het vrijdag weten, okee?
 
:up:
Zou erg leuk zijn als we elkaar toch even kunnen spreken !
Wij zijn er nog nooit geweest maar is het zo groot dat je er een hele dag door kan brengen ?
Hoor het wel !
see ya
 
Wij waren er vorig jaar ook bij, en een hele dag is echt niets. Wij zijn na het bijpraten met de xpditers nog bij de Haan verhuizingen geweest (zat een oud collega van me) we zijn er totaal denk ik een uurtje of 4 geweest.

Ik meld het nog als wij zondag ook komen, moet er nog ff over nadenken, weer een druk weekend voor de boeg.

Groetjes Yvonne
 
Hoihoi,

we gaan op zaterdag, het is voor ons de eerste keer. Dus we willen wat gaan rondneuzen en ervaringen uitwisselen met anderen..
We waren van plan om met de trein te gaan, maar vraag me nu af of dit wel zo handig is in Houten. Weet iemand toevallig of het in de buurt van een station ligt?

Groetjes Irene
 
Zit er ook aan te denken om zaterdag toch even te gaan. Hej Ingrid? Als jullie gaan hoe laat zijn jullie er dan?
 
:up:
Zou erg leuk zijn als we elkaar toch even kunnen spreken !
Wij zijn er nog nooit geweest maar is het zo groot dat je er een hele dag door kan brengen ?
Hoor het wel !
see ya

Ik stuur je een PM-etje


Hoihoi,

we gaan op zaterdag, het is voor ons de eerste keer. Dus we willen wat gaan rondneuzen en ervaringen uitwisselen met anderen..
We waren van plan om met de trein te gaan, maar vraag me nu af of dit wel zo handig is in Houten. Weet iemand toevallig of het in de buurt van een station ligt?

Groetjes Irene

Zie Pm-etje

Zit er ook aan te denken om zaterdag toch even te gaan. Hej Ingrid? Als jullie gaan hoe laat zijn jullie er dan?

Hee Kath, dat zou ik leuk vinden als jij zaterdag komt! Je moet het dan wel alleen met mij doen ( hoho geen gekke gedachten nu dat je hond je jalours heeft gemaakt he ) :evil:
Rim gaat zijn laatste carnaval vieren ( voor de komende jaren dan ) want hij moet optreden met de blaasband.
Ik weet nie precies hoelaat ik er zal zijn, maar niet te vroeg denk ik. En jij? Tel nr uitwisselen?
 
Hahahaha Jalours! Op dit?

cardigan-welsh-corgi.jpg


En dan kruisen met dit...

Reavabosjuli2009-5-1.jpg


Worden gedrochten :grin:

Ik baal wel, moet nu over 27 dagen een echo laten maken om te kijken of het raak was :|

Zit nog even in dubio over zaterdag. Heb naar de lijst met deelnemers op de beurs zitten kijken en weet niet of het echt de moeite waard gaat zijn.

Zijn er hier personen die er al eens eerder zijn geweest die daar wat meer over kunnen vertellen? Ik heb geen visum nodig, dus dat onderdeel valt voor mij al af. Dan heb je verhuizers, de ambassade.. en wat nog meer?
 
Oh schitterende beestjes!Die horny corky is knap!

Je hebt het al opgenoemd Kathren. Veel meer zal er voor jou niet te doen zijn, denk ik? Ik ben er al eens geweest, vind het zoiezo leuk om in "buitenlandse sferen" rond te lopen.
Voor mij zijn die verhuisbedrijven juist van belang. Dan kan ik alle info vragen die ik nodig heb, is toch fijner dan via mail of telefonisch.

Hee en ik ben er, is dat niet genoeg reden? :wink:
 
Ja wat ist nou, twijfelkont. Mij ff blij maken met een dooie mus he. :wink:

T zijn trouwens allemaal twijfelkonten wat betreft de beurs....

Nou ja, ik ga in ieder geval zaterdagmiddag.
 
Hoi!

Ik ben er dit jaar ook weer bij (op zaterdag) (3e keer, en de laatste keer!!) Chantal gaat niet mee dit keer, heeft al andere afspraken. Dit jaar ga ik samen met Stefan, ook een toekomstige emigrant! (Was er vorig jaar ook bij.)

Maar is er al een tijd en locatie binnen afgesproken? Misschien net als vorig jaar, bovenaan de roltrap?

Just let me know....

Groeten,

Leon (en Chantal)
 
Back
Top