.....ja ja ja........
Hoeveel mensen gaan er per jaar op een toeristenvisum of working holiday met de bedoeling terug te komen en daar een baan vinden.....? Backpackers maken massaal gebruik van deze verzekering...en zoals we weten zijn er bacpackers genoeg die een manier vinden om na een jaar in oz te blijven......plannen kunnen veranderen, niet? En dat weet ELVIA ook......En moet je als je terugkomt in nederland "jezelf melden "bij ELVIA...? Het is geen immigratiedienst.....En zolang ik niet werk voldoe ik aan de voorwaarden van reizen, dus aan de eisen van de verzekering...sterker nog, je bent gewoon verzekerd als je tijdelijk werkt, dat is 1 van de voordelen van ELVIA.
Het was goedbedoelde info......en ELVIA is op de hoogte van het feit dat als je langer dan 3 maanden naar het buitenland gaat je je UIT MOET SCHRIJVEN BIJ DE GEMEENTE.......dus gaven zij aan dat dat geen probleem is.....zij zeggen niets over soort visum of dergelijke, of terugkomst, sterker nog je kunt tussendoor je verzekering gewoon verlengen......
Maar hallo, ga hier niet lopen verdedigen...was dus een tip......Ik neem in ieder geval voor 3 maanden lekker ELVIA voor 160 euro.......
Sab