Emulate
Well-Known Member
@Janneke61 wat jij hier hebt geschreven is een bericht dat ik de rest van mijn leven niet meer zal vergeten, fantastisch voor iedereen op deze site.
Dank je wel, @Emulate! Daar is deze site toch voor? Ik heb ook veel gehad aan de verhalen en berichten die iedereen hier wilde delen. Dat maakt het forum zo waardevol@Janneke61 wat jij hier hebt geschreven is een bericht dat ik de rest van mijn leven niet meer zal vergeten, fantastisch voor iedereen op deze site.
Of dat het echt nut heeft om de kids mee te nemen of niet weet ik niet zo goed. Wellicht wel, wellicht niet. Maar volgens mij ben jij degene die er het meeste mee in de knoop zit Uiteindelijk gaan de kids jullie volgen, en als jullie hier positief en veerkrachtig in zitten kopiëren ze dat gedrag waarschijnlijk. (Metafoor: Als een kind valt en je besteed er weinig aandacht aan, staan ze op en gaan ze verder. Als je ze verschrikt aankijkt barsten ze in huilen uit. Als je na een migratie hier de eventuele hobbels niet uitvergroot maar positief te lijf gaat, gaat je kind daar waarschijnlijk in mee?)
Kijk even in de andere draadjes die ik gepost heb wat andere families gedaan hebben!
Mooie bijdrage @Janneke61 als ervaringsdeskundige!
@Linda82 als je Sydney bent en je wilt een bakkie doen, laat maar horen. Wij wonen in de Blue Mountains en ik ben in een uur op Central station. Of andersom ;-)
jouw verhaal
Hier ben ik ook heel benieuwd naar!!Hoe zou het met @Linda82 zijn?
omg jij hebt altijd zulke wijze woorden. Als ik in Australië kom dan wil ik jou als mijn vriendin hebben ❤