emigreren met Tig group

  • Thread starter nico en helga
  • Start date
N

nico en helga

He hallo allemaal!
Wat een leuk forum is dit zeg. Wie is er allemaal bezig met emigreren via TIG group in Perth? Wij gaan op Skills naar binnen.

Zou het leuk vinden om contact te hebben met mensen die ook gaan.
 
Hallo,

Wij staan op het punt om in zee te gaan met The Immigration Group

Heb je misschien wat info voor ons

Groet,

Peter
 
Dag Nico en Helga,

Ik las jullie geposte mail op het forum van enkele maanden geleden.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met TIG. Wij gaan 8 december naar
informatiebijeenkomst in Amsterdam. Hoor veel positieve verhalen over deze groep. Kunnen jullie dat beamen?
Dank voor jullie antwoord!
 
Wij zijn net in zee gegaan met de TIG group. Tot nu toe goede ervaringen. We zijn eerst naar een informatiesessie van ze geweest die erg interessant was. Ze zijn erg behulpzaam tot nu toe, denken met je mee en reageren snel op je vragen per mail. :lol:

Groetjes, Ar.
 
Volgens mij lopen er nu verschillende draadjes over de TIG Group. Misschien een optie om deze samen te voegen ?

Wij gaan overigens zelf 8 december met ze om de tafel voor een persoonlijk consult. Aan de hand hiervan krijgen wij te horen of wij wat kunnen met onze skills en of wij uberhaupt door moeten gaan. Wij hopen natuurlijk van wel, maar je weet het maar nooit.

Success iig.
 
Bacchus said:
Volgens mij lopen er nu verschillende draadjes over de TIG Group. Misschien een optie om deze samen te voegen ?
Helaas kunnen berichten met de huidige forumsoftware niet worden samengevoegd :cry:.
 
Back
Top