Emigreren naar Australie

Jeetje dat is een hoop geld, ik had geen idee dat het zoveel scheelde. mijn vader heeft zijn visum vanuit Australie geregeld en heeft daar zijn engels examen moeten doen, hij vertelde mij dat hij helemaal niet zoveel geld kwijt was, vandaar mijn opmerking. Maar heb nu toch mijn twijfels....  :?
 
Ja, klopt toch echt, is ook terug te vinden op de site van DIMIA onder fees, daar staan alle kosten voor de verschillende visa's en ook dat je als spouse dit bedrag moet betalen als je geen IELTS kunt overleggen.
Dus wat die test zelf in Oz kost is niet eens van belang! Je bent die kosten kwijt omdat je de test dan NIET gedaan hebt.
 
Hoi Lin, nu ik het nog een keer lees zit ik mij te bedenken dat er weer andere regels gelden als je al in australie bent terwijl je je visum aanvraagt. Misschien dat jou vader daarom minder betaald heeft.
Hier is het in ieder geval zo dat je voor je visum bij het 1e instalment 1845 $ en indien je spouse less then functional english spreekt(of geen ielts heeft gedaan) bij het 2e instalment nog eens 2640 $
 
Back
Top