Hallo,
Heb net door je draadje gelezen, nou, als ik ook even mijn advies mag geven.
Of je er al eerder geweest bent of niet, maakt volgens mij niet echt uit. Wat je zoekt in je leven is daar vast en zeker te vinden, sunshine, buitenleven, vrijheid, ruimte, fresh air, en ga zo maar door...
Wij hopen dit jaar eindelijk naar Oz te mogen, maar moeten i.v.m. SS naar South Australia, hier zijn we beide nog nooit geweest, we shall see?
Ik bedoel, je hebt nooit zekerheid, we gaan op avontuur, we doen het gewoon, we zien wel, ook al hebben we 2 kleintjes, we zijn samen, heerlijk, dat pakt niemand meer van ons af! Natuurlijk hopen we daar ons leventje te kunnen leven 4 ever, maar zoals ik al zei, we zullen zien!
Jullie hebben de mogelijkheid om op WHV te gaan. Ik zou zeggen, go for it! Denk niet te lang na, probeer niet alles zeker vast te leggen. Sla je spullen op, ga op avontuur!
Heerlijk een jaartje samen to the Land Down Under. Lekker zijn, genieten, af en toe een tomaat plukken (voor het een keertje mee te hebben gemaakt) en ga zien of dit jullie paradijsje is.
Met 28 jaar ben ik ook een jaar op WHV gegaan. Met tranen zat ik in het vliegtuig toen ik terug moest! Wat een super tijd, niet op z'n backpackers trouwens. Ik koos ervoor om niet vakantie te houden (had trouwens geen cent) en steeds voor langere tijd ergens te zijn en werken. Eerst in Sydney als barrista in een Italiaan Restuarant toen 2 maanden tomaten plukken in Childers, en als klap op de vuurpeil 4 maanden in The Woolshed in Cairns! Echt de tijd van m'n leven gehad.
Ik wil het jullie zeker aanraden, nu je nog jong bent, geen kindjes hebt en de hele wereld nog voor je open staat.
Krijg kippevel terwijl ik hier zit, wat een ervaring!
Mmmm... zoals je leest ben ik reuze enthousiast, hopelijk niet te?
Smiles, Betty