Eric and Eva live in Sydney.

Eric Sydney

XPdite Sponsor
Om maar te beginnen in de nieuwe rubriek met onze laatste stand van zaken,  vanaf afgelopen zaterdag zijn we officieel verloofd!  :lol:
Mijn aanstaande ging met vriendin naar de sauna in Scheveningen, daar aangekomen is ze opgevangen, geblinddoekt en naar het eind van de pier gebracht. Daar heb ik haar, met een stuk of 20 vrienden, opgewacht en ten huwelijk gevraagd. Het ja-woord hield echter ook in dat ze, samen met mij, moest springen.  Het antwoord was ja, de champagne lekker en de sprong echt super!!   :dancing:
Ondertrouw_E-E24.jpg

Eric & Eva

Wauw, wat leuk! Congrats! En, wanneer is The Big day? Dan kunnen we die datum al vastleggen in onze agenda's! :wink: :wink: :wink:

KC

:wink: Thanks peoples!!

Datum ja, uhh morgen trouwen overmorgen weg......... :p

het liefst wel ja maar moeten nog ff wachten.
Datum staat nog niet vast maar iig volgend jaar zomer een paar weken voor we vertrekken naar sydney.

Eva.

Even een kleine update, trouwdatum en dus verhuis datum komen snel dichterbij. De laatste kerst hebben we eigelijk al gehad omdat we allebei dit jaar kerst vieren buiten nederland.  Ik vertrek zondag naar Bali en vlieg 2jan, door naar Sydney om alvast het een en ander te bekijken.
Mijn vriendin viert dit jaar een griekse kerst op het eiland Lesbos. Ik ben in ieder geval weer lekker een maandje in Sydney.  :lol:

Iedereen een prettige kerst toegewenst.

Ho Ho Ho......
  :mrgreen:

Dat wordt dan vast en zeker geen witte kerst voor jullie!  :-D

Veel plezier en succes!

KC

:plane: even een update van een paar maanden in een paar regels.
Medicals hebben we gehad was allemaal goed, dokter gezien ook goed. ( aardige vent, snel geld verdienen hoor waren met 10 min. weer buiten)
Verklaringen uit oz terug, birth cirtificate uit oz geregeld, verklaring goed gedrag is binnen en afspraak met Berlijn vandaag gemaakt.
We konden kiezen uit allerlei data en gaan nu op 6 mei, komt mooi uit want 5 mei zijn we 10 jaar samen en kunnen we (als alles goed gaat ) 2 vliegen in 1 klap vieren  :happysun:.
Heeft iemand nog tips over vliegtarieven naar Berlijn, zag dat Transavia erg goedkoop was iets van 30 eurie.

Als alles goed gaat moet ik serieus gaan nadenken over een datum waarop ik stop met werken en waar onze huwelijkreis heengaat (suggesties zijn altijd welkom )

Tot zover eventjes,

Eric

[quote author=Eva & Eric link=topic=608.msg12012#msg12012 date=1112208100]

en waar onze huwelijkreis heengaat (suggesties zijn altijd welkom )

Tot zover eventjes,

Eric
[/quote]

Wat dacht je van Australie??  :wink: Best leuk hoor! En anders kun je altijd nog een Europa reis doen. Leuk afscheid  :up:.

He, ook op 5 mei samegekomen!
Was altijd leuk om te vieren op Bevrijdingsfestival(waar we ook samen kwamen, in Zwolle)  :lol:

Succes in Berlijn!
Kan niet helpen met vliegtuig, wij gingen met de trein.
Wow, Transavia echt goedkoop!

Wat dacht je van Australie??  :wink: Best leuk hoor! En anders kun je altijd nog een Europa reis doen. Leuk afscheid  :up:.

Waarschijnlijk gaan we idd iets onderweg doen, Thailand, Bali, Fiji eilanden.
Moeilijke keuzes allemaal...... :wink:

[quote author=Simone link=topic=608.msg12037#msg12037 date=1112236326]
He, ook op 5 mei samegekomen!
Was altijd leuk om te vieren op Bevrijdingsfestival(waar we ook samen kwamen, in Zwolle)  :lol:

Succes in Berlijn!
Kan niet helpen met vliegtuig, wij gingen met de trein.
Wow, Transavia echt goedkoop!
[/quote]

Het was eigelijk 4 mei, maar wel ergens rond middernacht en hebben er dus maar 5 mei van gemaakt ( is toch een iets vrolijkere dag... :?)
Heb inmiddels ook vlucht naar berlijn geboekt, 7,49 euro heen en voor 21,25 weer terug!!!!!   :flying: Komen nog wel wat kosten bij maar we vliegen heen en terug met zijn 2en voor 125 euro ( is wel vanaf Maastricht )

Eric

[quote author=Annemiek link=topic=608.msg12218#msg12218 date=1112620893]
Zijn dat wel fatsoenlijke tijden? Of vlieg je dan ergens 's ochtends vroeg of 's nachts?
[/quote]
Vertrek 09:00 uit Maastricht en Vertrek Berlijn om 07:00 maar dat wilde we zelf kon ook s'avonds om 20:00 geloof ik.

Dit zijn nog is leuke prijzen :-D, Transavia is ook goedkoop en een stuk dichterbij die vertrekken uit R'dam en dat is voor ons 10min rijden.

Back