Eric and Eva live in Sydney.

Time flies,  nog maar 2 weken werken nog 3 weken voor ons trouwen  :flowers: en over 4 weken vertrekken we naar Mexico!!  :plane:

Ons huis ziet er uit als een pakhuis met alleen maar dozen,
onze katten hebben een nieuw onderkomen dus echt gezellig is het niet meer in huis.
Alles komt nu erg dichtbij en ook vrienden en familie roepen bij elk bezoek al van "zal wel is de laatste keer kunnen zijn".

Ik vraag me af of we alles geregeld hebben of dat het toch nog stressen gaat worden die laatste paar weken.

Kijk iig erg uit naar onze vakantie en nieuwe leven in Sydney.

Eric & Eva

[quote author=Eva & Eric link=topic=608.msg22422#msg22422 date=1122798318]

Ik vraag me af of we alles geregeld hebben of dat het toch nog stressen gaat worden die laatste paar weken.

Eric & Eva

[/quote]
Hallo Eva en Eric,

Reken op stress, dan schrik je als het goed gaat, maar
daar ben je sneller over heen  :-D

Heel veel geluk en succes met jullie nieuwe begin.  :up:

Gr. Ton en Ineke

Hi Eva en Eric.

:congrats:

Met je aanstande huwelijk, en je nieuwe leven in Aus.
Maak er maar iets heel mooi van!!!!!!!!

Groetjes Ineke.    :flowers:

Geniet ervan, hopelijk is het mooier weer dan nu!!

die foto's zijn echt top, zo willen we het allemaal wel in OZ denk ik.

Geniet ervan

gr Martijn

Yep, met zo een uitzicht kan ik ook wel leven :whistle: .

Heel veel plezier op jullie huwelijk en sterkte met de laatste voorbereidingen :up:

Groetjes Sander

Geweldige foto's! Fantastisch huis zeg!! Ik ga nog even verder dromen!!  :lol:

Ik wens jullie ook al het geluk in Australie en een spetterend huwelijksfeest!!

(Kom graag een keertje bbq-en! :up: )

Groetjes Linda

:congrats: ook namens ons  :up:

Ik heb de foto's gezien, volgens mij is het heel ververlend om daar te wonen  :-D

Ik sluit me bij alle postjes aan:

Van harte, Eva en Eric! Geniet, geniet en geniet.... een prachtig huis ligt op jullie te wachten!

Enneh.. Mexico? Als je naar Yucatan gaat (playa del carmen bv) :  :cool: witte witte stranden, niet normaal  :beach: goed smeren, hoor!

gr. Cathelijn

[quote author=kookaburra link=topic=608.msg22454#msg22454 date=1122812021]
Ik sluit me bij alle postjes aan:

Van harte, Eva en Eric! Geniet, geniet en geniet.... een prachtig huis ligt op jullie te wachten!

Enneh.. Mexico? Als je naar Yucatan gaat (playa del carmen bv) :  :cool: witte witte stranden, niet normaal  :beach: goed smeren, hoor!

gr. Cathelijn
[/quote]

Thanxs everybody,  We gaan 4 weken naar Mexico en beginnen in Acapulco alleen al omdat het zo tropisch klinkt  :beach: ha ha.

Is waarschijnlijk niet helemaal wat we zoeken en we blijven er ook maar 3 dagen dan afzakken langs de kust, oversteken naar Belize om te duiken dan door naar Caye Caulker en via wat eilanden terug naar Mexico en richting Isla Holbox om de laatste dagen uit te rusten.  :happysun:

Dan terug vliegen naar Mexico stad en 26sep weer terug in Ams voor ongeveer 8uur want vertrekt het vliegtuig naar Lesbos   :blahblah: waar we bij een griekse trouwerij zijn uitgenodigd van mijn vriendin haar zus die op Lesbos woont.  30sep weer terug naar Ams voor 2 dagen want zondag 2 okt beginnen we aan het laatse stukje van onze reis!!!!!    :plane: BACK HOME  :up: I just can't wait.

Eric en Eva

[quote author=jufrebekka link=topic=608.msg22444#msg22444 date=1122806946]
Hoi Eva en Eric,
van harte met jullie aanstaand huwelijk! Komt je moeder nog spelen met het orkest  :wink:?

[/quote]

Rebecca wil je van die flauwe grappen maken  :yellowcard: , de laatste bruiloft waar we waren kwamen er 4 fanfare bands langs, dat is echt niet leuk meer.
Dus NEE die komt niet spelen!!!  :music:

Eric

Is waarschijnlijk niet helemaal wat we zoeken en we blijven er ook maar 3 dagen dan afzakken langs de kust, oversteken naar Belize om te duiken dan door naar Caye Caulker en via wat eilanden terug naar Mexico en richting Isla Holbox om de laatste dagen uit te rusten.  :happysun:

Eric en Eva

:flipper: Oeh.. Belize, prachtig om te duiken! Maar vergeet op Yucatan niet om iig 1x in de cenote te duiken... ECHT DOEN, HOOR!! Ik wist niet goed wat ik moest verwachten; grotduiken is zo tech en klinkt zo donker in mijn oren, maar het is net of je in een tekenfilm duikt. PRACHTIG lichtinval en onberispelijke lagen halocline maken het net een sprookje. HAVE FUN!!!

Daarna naar Lesbos? Jee, jullie hebben vast veel spaarpunten op de vliegpas  :roll:

[quote author=Eva & Eric link=topic=608.msg22456#msg22456 date=1122813307]
[quote author=jufrebekka link=topic=608.msg22444#msg22444 date=1122806946]
Hoi Eva en Eric,
van harte met jullie aanstaand huwelijk! Komt je moeder nog spelen met het orkest  :wink:?

[/quote]

Rebecca wil je van die flauwe grappen maken  :yellowcard: , de laatste bruiloft waar we waren kwamen er 4 fanfare bands langs, dat is echt niet leuk meer.
Dus NEE die komt niet spelen!!!  :music:

Eric
[/quote]

Niet vloeken he? De Harmoniekapel is GEEN fanfare  :x... Denk erom hoor!

Ik zal voor jullie duimen dat het weer prachtig zal zijn en wens jullie veel geluk en een hele fijne dag.

Groetjes Miranda  :) :) :) :) :)

Nog 1 dag en dan mag ik mijn vriendin mijn vrouw noemen!!!!

Ons huis ziet er uit alsof is er een bom afgegaan aangezien onze container woensdag voor de deur staat
Het is vanaf nu dan ook een beetje :tent: in je eigen huis.

Kleine tip: Trouwen en emigreren in dezelfde week? Zou er nog even over  :thinking: !!!
Het is het vast allemaal waard als we in onze hangmat liggen op onze niewe varanda.

Wij zijn in ieder geval vanaf woensdag even uit de lucht, and we will see you on the other side :lol: :lol: :lol:

Groetjes Eric & Eva

(Alvast) van harte gefelicitaart met jullie huwelijk :congrats:

en heel veel geluk in the Land Down Under !  :sunny:

:cool:  Ingrid.

Sluit me aan bij Ingrid! Alvast een hele fijne dag toegewenst!!

Wishing you love, health & happiness en mooi weer!  :dancing: :flowers: :balloons:

Groetjes
Syl

En.... al zenuwachtig aan het worden? ;)
Heeeel veel plezier morgen! Met het weer zal het vast goed zitten :)

Back