perthpete
XPdite Sponsor
Ook maar een duitje: Inderdaad qua temperaturen is de winter in Perth helemaal zo slecht nog niet (alhoewel: 's nachts kan het toch wel eens 3 graden zijn, en je huis is gegarandeerd niet zo goed geisoleerd als in NL, EN hoogstwaarschijnlijk heb je geen centrale verwarming. Dus het is wel wat anders). Wel inderdaad korte dagen in de winter (zo op gevoel: licht van 7.30 tot 17.30 of zo). En (t.o.v. de zomer) veel regen. Maar wel meestal in buien vorm, niet de hele dag dat gedrup zeg maar ..
En ik zit helemaal op dezelfde golflengte als Erna (Jan?): deze huidige weken (nu al een week of 5 of zo) met temperaturen zo tussen de 33 en 39... mag van mij nog wel een tijdje doorgaan hoor!!
Skippie: niet specifiek bedoeld om je naar Perth over te halen hoor, maar het is hier ook veel minder (vaak) 'humid' dan in Sydney, wat de hogere temperaturen heel wat dragelijker maakt zeg maar .. ;-)
En ik zit helemaal op dezelfde golflengte als Erna (Jan?): deze huidige weken (nu al een week of 5 of zo) met temperaturen zo tussen de 33 en 39... mag van mij nog wel een tijdje doorgaan hoor!!
Skippie: niet specifiek bedoeld om je naar Perth over te halen hoor, maar het is hier ook veel minder (vaak) 'humid' dan in Sydney, wat de hogere temperaturen heel wat dragelijker maakt zeg maar .. ;-)