Ervaringen TRA

ONeils

New Member
Hoi! Voor mijn skills assessment kom ik terecht bij TRA. Ik ben net begonnen met het verzamelen van alle documenten van mijn opleiding(en) en werk ervaring. Heeft iemand ervaring met deze instantie?

Ik heb de applicant guidelines gelezen en zo te zien moeten ze zowat alles wat je kunt krijgen op papier hebben, officieel gekopieerd, vertaald en ondertekend. Dat wordt dus een behoorlijk dossier. Iemand met eigen ervaringen hiermee??

Cheers :)
 
Ja, heel veel papieren, bewijzen en dan ook nog verhalen schrijven. Het is een hele hap! Wij zijn aan het verzamelen op dit moment.
 
Ik was er al bang voor... Ik heb gelukkig een paar videos van langdurige projecten die ik heb gedaan :) Ik hoop dat ze dat ook accepteren als bewijs. @Katjavdl Wat doe jij voor werk dat je via TRA je assessment doet?
 
Video? Wordt dat geaccepteerd? WOehoe das wel handig!
Ik kan niet zo veel :( according to the list.....maar mijn betere helft is chef en dat is gelukkig wel een visum waard :)
 
Drama, die TRA. :rolleyes:
Alles tot in den treure omschrijven en je volledig dom houden; je hebt alles op school en/of van een leermeester geleerd.
Ik ben van lasrobot programmeur terug gegaan tot "eenvoudig" metaalbewerker.

Bart
 
Ik heb alles aan geleverd destijds waar ze om vroegen en met 6 weken was alles er door heen en goed gekeurd. Dat het veel papier werk is weten we nu eenmaal, maar bij ons is alles goed verlopen, maar goed dat is onder tussen wel 10 jaar geleden en heb geen idee hoe het nu is. Gewoon verstand op nul en aan leveren wat ze vragen, je komt er toch niet onder uit.
 
De skill assessment is verre weg het meeste werk bij een skilled visum aanvraag!
 
Je moet echt alles wat je doet, beschrijven alsof je het tegen een klein kind hebt. Zo heb ik het ondervonden.
 
Bedankt allemaal! Dit bevestigd wat ik al dacht ;) Het is een hele lijst maar zoals @M5 zei, je komt er niet onderuit.

De skill assessment is verre weg het meeste werk bij een skilled visum aanvraag!

Ben eigenlijk wel blij om dat te horen :)

Je moet echt alles wat je doet, beschrijven alsof je het tegen een klein kind hebt. Zo heb ik het ondervonden.

Haha! Lol!
Zal het helpen als je een lollie meestuurt met je documenten? ;)
 
Back
Top