Even voorstellen: Finally E and E

EandE

XPdite Sponsor
Hallo Allemaal,

Sinds begin dit jaar zwerven wij E(m) en E(v) al op dit forum langs.

De eerste stap is nu eindelijk gezet - we hebben vandaag de eerste aanvraag voor de skills assesment naar ACS verstuurd  :smile: -  en vinden het toch wel tijd worden voor een intro-post van onszelf.

Wij zijn 28 en 24 jaar, en hopen eind 2009 van Utrecht naar Melbourne te mogen verhuizen. In eerste instantie Melbourne omdat E(m) daar de kans het hoogst inschat dat hij een baan in de IT kan vinden. E(v) hoopt in 2009 haar studie communicatiemanagement af te ronden en een nieuw avontuur aan te gaan in Australie.

Er is ook nog een poes, we noemen haar T(v), maar die zal de stress van de reis denken we waarschijnlijk niet aankunnen en gaat naar opa en oma-poes :cry:, waar ze fijn in de weilanden mag spelen :up:.

Wij willen juliie van harte bedanken voor de hulp tot nog toe en hopen er nog veel gebruik van te kunnen maken.

Cheers,
:cool: EandE :cool:

Leuke voorgesteld als je anoniem wilt blijven.
En dan een kat die TV heet.
Geen wonder dat die kat stress heeft, zou ikook hebben met zo'n n.....

Kidding,

Welkom op dit forum, heb je vragen dan beantwoord ik ze graag en alsik dat niet kan zijn er 2594 anderen.
Succes met het avontuur naar Melbourne.

Jack :evil:

Hoi Portal team,

Welkom hier en veel succes met jullei skills assement bij de ACS!  :up:

groeten,
Tampet

Hallo,

Ingriddh, de poes is 4 jaar oud.

Tampet: onze naam is E&E hoor, portal team staat erbij omdat ik een van de moderators van dit forum ooit heb beloofd een stukje te schrijven voor de portal pagina's. Dat moet ik alleen nog steeds doen!

Voor de lezers die ook hun skills assesment bij ACS hebben gedaan: krijg je nou eerst een mailtje ter bevestiging? En zo ja, hoe lang gaat daar normaal gesproken over heen? We hebben het wel met handtekening retour gestuurd, maar dat duurt natuurlijk nog wel even voordat dat weer terug komt...

Heey,
Welkom!!!!
Veel succes met alles, kan je helaas niet helpen aangezien ik op een ander visum ga maar veel succes!
Ivette
ps groetjes aan tv

Ook welkom gewenst. Was 2 weken geleden nog in Melbourne. Ik vind de stad wel oke. Succes met het verkrijgen van jullie visa.
Jusi

Hallo daar,

Ik heb liggen wegens overcompleet:
Het boekje "Een leidraad voor gewoonten & etiquette" de zogenaamde cultuurbewust Australie. Met veel leuke info land/volk/waarden/opvattingen/communicatie etc. etc.

Ook heb ik nog de DVD "The emigrate challenge" liggen van het BBC programma waarin Britten een tijdje mogen ervaren hoe't is om in Aussie te leven, om zo een bewuste keuze te kunnen maken voor emigratie of niet.

Wie o wie kan ik hier blij mee maken? :roll:

Greets, E(v)

Zucht,

Vandaag heb ik letterlijk voor de 50e keer (ik mag het maximaal 1x per dag doen van mezelf) gecontrolleerd of ACS al meer informatie heeft over ons skills assessment. Helaas blijft de status op "in process" staan.

Dit terwijl AusTimeline aangeeft dat veel mensen die in dezelfde periode hun aanvraag hebben verstuurd wel al antwoord hebben. Arggg, de frustratie van het wachten! :x

Iemand hier toevallig ook eind vorig jaar zijn aanvraag bij ACS ingediend?

Hey E,

Wanneer heb je je skill assessment ingestuurd naar de ACS dan?

Gaan jullie trouwens ook naar die informatie avond in Amsterdam? Kunnen we weer wijntjes drinken ;)

[quote author=4np link=topic=7931.msg110190#msg110190 date=1202229255]
Kunnen we weer wijntjes drinken ;)
[/quote]
Wat zei je nu over mij, kijk naar je zelf  :p

[quote author=tweety link=topic=7931.msg110192#msg110192 date=1202234018]
Wat zei je nu over mij, kijk naar je zelf  :p
[/quote]

Haha, het zit je wel dwars he ;)

Zeg stelletje drankorgels ga eens in je eigen thread lopen :drink:

En 4np, waarschijnlijk houd Laura Tibbertsma van ACS austimeline in de gaten, want ze heeft mijn aanvraag nu op "with assessor" gezet. Als het goed is kan het nu niet lang meer duren, en dan maar hopen dat het resultaat positief is!

Amsterdam? Daar ben ik nog niet echt van op de hoogte, heb je een linkje?

Cheers,
E(m)

Back