Even voorstellen: Finally E and E

Ik heb dit dan wel niet bij de hakken gehad aangezien ik alleen ga. Maar het lijkt mij toch zo dat je een aantal vrienden/familie-leden die verklaring kan tekenen en dat de notaris hier gewoon zijn stempel op zet. Kan hem/haar dat wat schelen dat je overbuurman ook een krabbel zet  :wink:.

Eventueel kan je toch op een kopie van paspoort/rijbewijs van jullie ouders een kort woordje door hun laten zetten dat ze echt achter de relatie staan en dat ondertekenen. Lijkt mij dan erg stug dat de notaris dan de mensen nog i.r.l. moet zien.

Maar nogmaals ik heb zoiets niet nodig gehad, dus misschien komen er buiten dit gekrabbel nog wat nuttige tips :wink:

[quote author=EandE link=topic=7931.msg115497#msg115497 date=1207413595]
En nog zoiets dan: form 888, oftewel "statutory declarations by a supporting witness relating to a partner visa application". Dit formulier wordt ook genoemd in de lijst van relatiebewijs bij een Skilled Visa, en het is op zich wel handig, maar er wordt ook gevraagd om een handtekening van een notaris...

Wij hebben alleen niet zoveel zin om (schoon)-ouders&vrienden vanuit het hele land naar een notariskantoor te halen om daar dan voor hem die verklaringen te tekenen. Hoe hebben jullie dat opgelost?
[/quote]
Hoi, Wij hebben het niet door een notaris laten tekenen maar hadden het geluk 2 politierechercheurs in de famulie te hebben en die hebben getekend met een politie stempel erbij en een foto van hun identiteitskaart van de politie met weer hun handtekening en een stempel aan de achterkant. Ik hoor dat je huisarts ook mag tekenen. Maar ik ga op een spouse visa en die heb ik ook. 25 mei is de grote dag.
Succes Selma

Back