Even voorstellen... Rajan & Barbara

Bedankt voor de tips allemaal. Ik heb Down Under een keer of drie gelezen en blijft leuk :)

Ik kwam deze vandaag tegen op linkedin;
Ik ken het bedrijf niet overigens, maar vond het wel erg leuk om te delen.

Afgelopen week is de Employer Nomination Application verzonden :up:. Met een beetje geluk wordt hij ergens in de komende maanden (3 tot 6) goedgekeurd en kunnen we het 457 visa gaan aanvragen. Hopelijk is de doorlooptijd van de laatste stap iets korter..

Dat is fijn. Dan toch nog 4x een 8 gehaald voor de ielts. Knap hoor! Succes met het w8

Succes! Ik hoop het voor je, wij zitten inmiddels op 3,5 maand wachten voor @Thijsvr zijn 461 waar 2 maanden voor staat...:confused:
meme_30.jpg

welkom in het - we don't give a shit- gedeelte. Indien mogelijk, zet het van je af, dan kan het alleen maar meevallen. Voor je het weet zit ie in je postvak :D die approval

Bedankt iedereen! En veel geluk gewenst voor iedereen die zit te wachten, hopen dat jullie snel een verlossend antwoord krijgen.

@Wenden Helaas heb ik net geen 4x 8 gehaald. Ik heb een werkgever gevonden die wil sponsoren, echt ongelofelijk :)
Nu dus wachten op een goedkeuring voor de nominatie, waarna we verder kunnen voor een 457 visum. fingers crossed

Back