Even voorstellen Stijn en Aranka

Ook wij hebben het rondje Perth, Wave Rock, Kalgoorlie, Esperance, Perth eens gedaan. Maandje werk en hebben een deel daarvan afgelopen jaar gewoon nog eens gedaan omdat we nog wat zaken gemist hadden ;) (en omdat we het zuid weten van WA zo'n beetje het paradijs op aarde vinden ;) )
 
Wij gaan in november ook weer eens de zuidwest regio van WA weer eens 1,5 week onveilig maken... wijntjes, kaasjes, allerlei lekkers proeven.... ga nu maar vast op dieet om te schade te beperken :)
 
hoi hoi

@ fol: bedankt voor het aanbod! we hebben ons vorige maand via het online lonely planet website de nieuwe gidsen gekocht van de streken die we bezoeken, dus dat hebben we al allemaal. Mocht er iemand nog inlichtingen nodig just let me know!

ik verheug me er al op in het lekkere eten!!!!
afro.gif


@ familie S veel succes in Tasmanië en we komen mekaar idd mischien wel tegen
smiley.gif


1 dag voor vertrek woehehoeh
cheesy.gif


Reisgroeten!

stijn en aranka
 
Wij gaan in november ook weer eens de zuidwest regio van WA weer eens 1,5 week onveilig maken... wijntjes, kaasjes, allerlei lekkers proeven.... ga nu maar vast op dieet om te schade te beperken :)

Have fun en drink er één op ons!
 
De routes zien er super uit, die van WA en TAS hebben wij ook gedaan. In Tasmanië zijn wij ook naar de noord/west hoek geweest Marrawah en hier zit een knakker die tours organiseerd naar een hutje op de hei waar je van zeer dichtbij Tasmanian Devils kan zien wij vonden het erg indrukwekkend. Hij heet Geoff King en je kan hem hier vinden.

De route naar het zuiden hiervandaan is over de Arthur river en dan via de western explorer( mooie witte gravel weg) over de Savage river (leuk kabel pontje) naar Zeehan. Zeer mooie route.

En als je tijd hebt kan ik ook de weg naar het zuiden aanraden al is het maar om te voelen hoe het is om naar het randje van de beschaving te rijden. Helemaal verlaten en super mooi met die gigantische bomen.

Helaas kan je niet alles zien maar misschien kan je nog wat ruimte inlassen voor deze extraatjes.

Veel plezier
Groetjes
Yvonne
 
Zou nu zeker nog even een Perth blijven hangen, we krijgen hier vrijdag HOOG bezoek!!!
 
ik zag op twitter dat jullie weer terug zijn. Wat zal het wennen zijn!! :evil:
Ik ga niet vragen of je het leuk hebt gehad. Dat kan niet anders :roll:
Nog ideeën opgedaan over waar je je wilt vestigen?
 
Hoi iedereen,

Terug in het Belgenland inderdaad, altijd leuk om weer thuis te komen. Het was weer een schitterende reis (heel verschillend buiten vorig jaar), leuke mensen ontmoet, schitterende plaatsen gezien. Na twee dagen hier in dit grijze (overbevolkte) landje denken we alweer met weemoed terug aan Australië!

Het blijft een land dat blijft verbazen, en enorm verslavend! :)

Groetjes

Stijn en Aranka
 
Back
Top