Even voorstellen

Wanneer komen jullie aan? Dan kunnen we misschien meteen iets plannen met zijn allen :)

Wij komen zondag 15 september aan en vanaf 23 september moet ik weer werken. Dus lukt het ergens in die week een datum te prikken zou top zijn. Wij verblijven de eerste 6 weken in CBD, dus redelijk makkelijk om met OV ergens heen te gaan :)
 
Wij hebben tot de 13de een hotel geboekt en plan was om daarna te gaan reizen. Maar ik ga checken of we daar nog iets aan kunnen veranderen :)
 
Hi, ik heb het nog even met het thuisfront besproken en wij kunnen tot de 17e in Sydney blijven. Dan hebben we wel maar een kleine overlap. Weet alleen niet of dat erg handig is voor de rest om doordeweeks af te spreken? Anders lijkt het me leuk om het in december/januari over te doen en dan sluiten we dan graag aan!
 
Tja, dat is dan alleen maandag 16 September want Roels & Jagermeester komen op zondag aan. Ik vind het prima, wip wel ff heen en weer naar de stad. Who else? @slatsr & @Frits na het werk? Andere Sydney siders? Ergens in CBD vlakbij een station is het handigst.
 
Back
Top