Expression of Interest ervaringen gevraagd

ozzienic

Member
In afwachting van een (hopelijk) positieve skills assessment, ben ik mijn Expression of Interest alvast aan het voorbereiden. In theorie zou ik met voldoende punten toch 2 jaar lang in de poule kunnen blijven zitten zonder dat immigration mijn aanvraag eruit pikt om me uit te nodigen een visum aan te vragen. Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! Mensen die nu op een 189/190 visum in Australië zitten: hoe lang duurde het voor jullie een uitnodiging ontvingen vanaf het indienen van de EoI (Expression of Interest)? En voor welke beroepen en met hoeveel punten?
 
Wij hebben onze eoi 6/2 ingediend en hadden 3 rondes later op 15/3 onze invite. We hadden 65 punten, maar er zat wat vertraging op de programmer beroepen, vandaar dat het even geduurd heeft. In de ronde van 1/3 zaten programmeurs die hun eoi hadden ingediend tot 4/2 ofzo geloof ik, dus we hadden het toen echt nipt gemist :)
 
Wij hebben onze eoi 6/2 ingediend en hadden 3 rondes later op 15/3 onze invite. We hadden 65 punten, maar er zat wat vertraging op de programmer beroepen, vandaar dat het even geduurd heeft. In de ronde van 1/3 zaten programmeurs die hun eoi hadden ingediend tot 4/2 ofzo geloof ik, dus we hadden het toen echt nipt gemist :)
Thanks @Loeloe, dat klinkt positief! En hoe kwam je erachter van die andere programmeurs?
 


OFX
Back
Top