Familie de Wit is heel gelukkig in Perth

Pffffff..... Het afscheidsfeest zit erop......

Het was echt super gezellig. Gelukkig geen grafstemming, de zakdoekjes heb ik zelf gebruikt want ik ben verschrikkelijk verkouden.
We hadden met alles rekening gehouden, maar niet met Den Haag Jazz.....2 straten verderop... :-( Toen ik dus aan kwam rijden stonden er verkeersregelaars en hingen er allemaal linten. Oeps, beetje paniek... Even met de verkeersregelaars gebabbeld en die hadden toch een geweldige oplossing!!! Iedereen die aan kwam rijden moest aangeven waar ze voor kwamen: Jazz festival of het feest van Dirk en Sacha. Onze gasten mochten dus doorrijden en de rest werd tegen gehouden zodat iedereen gewoon in de straat kon parkeren. Heel stoer, want mensen dachten dat wij die verkeersregelaars hadden geregeld  :grin:

De tuin versierd met Australische vlaggetjes en ballonnen, hangtafels, 2 springkussens, een heleboel drank en BBQ spul en we hadden een feestje. Heb het redelijk droog weten te houden. Wel enorm staan te huilen met mijn zusje, ze had een boek meegenomen "Europese geschiedenis voor Dummies", want ik moest natuurlijk onthouden waar mijn roots liggen. Ook lekker geblerd toen mijn 2 beste vriendinnen weggingen. De een heeft vliegangst (maar wil zich daar wel erg graag overheen zetten) en de ander heeft een gezin en dat is ook een dure hobby. Ik weet dus dat de kans heel erg klein is dat ze naar Australie zullen komen voor vakantie en dat ik ze dus waarschijnlijk pas weer over een paar jaar in het echt zie.

Weinig foto's zelf gemaakt, dus moet even wachten wat andere mensen in de komende dagen naar ons gaan mailen.
Geweldige cadeaus gekregen: Heel veel geld (kunnen we goed gebruiken), foto's uit de oude doos (sommigen op CD vanwege de ruimte, heel slim), de trouwfilm van mijn opa en oma uit 1985 (mijn oma is is 1988 overleden en heel bijzonder om haar dan weer te zien bewegen en horen praten...), sieraden (vooral voor de meisjes).

Veel complimenten gekregen over de locatie. We hebben het feest gegeven in de tuin van het kantoor van Dirk. Mensen vreesden dus in een soort blokkendoos te moeten zitten met TL balken, systeemwandjes en bureaus..... In tegendeel, het kantoor ligt in de ambassade wijk van Den Haag en is dus een grote vrijstaande villa met een enorme tuin erom heen. We hadden wat picknick tafels staan en het weer heeft enorm mee gewerkt. De heel dag zon gehad!

Gisteren afscheid gaan nemen van onze buren. Heel erg gezellig geweest. Suzanne heeft lekker nog een keer met haar buurmeisjes kunnen spelen en wij hebben nog een laatste keer met de straat van de zon genoten.

Nu vrijdag nog het afscheid op mijn werk. Mijn collega's zijn al een tijdje bezig met een verrassing. Telkens wanneer ik iemand mee neem naar een klant moet ik ineens even naar buiten om iets te halen of ze verzinnen een andere smoes. Ben benieuwd.... Maar vrees dat ik goed de sjaak zal zijn. Al jaren maak ik er een mooie traditie van om met de kerst een gedicht te maken dat de traansnaar lekker raakt en hou ik het zelf droog, niet moeilijk, heb het zelf geschreven. We wachten het maar af, zal in elk geval ook wel weer lekker druk worden.

Zondag voor de laatste keer naar mijn oma, daar zie ik nog het meest tegen op.

Nog even doorbijten, over precies een week sta ik op Schiphol.......Zodra we door de douane zijn, gaat het leven van de rem af!!!!!! Want er komen toch nog aardig wat mensen naar Schiphol om ons uit te zwaaien, bijna alsof ze zeker willen weten dat we wel echt gaan  :smile:

Hoi Sacha,

Wat fijn voor jullie dat het afscheidsfeest zo is meegevallen. Veel mensen zul je toch voor het laatst gezien hebben omdat niet iedereen naar Australie komt om jullie op te zoeken.

Ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet om voor het laatst naar je oma te gaan. Ik zelf heb geen opa's en oma's meer dus dat euvel is uit de weg geholpen. Ik weet niet hoe oud je oma is maar het zal ongetwijfeld ook de laatste keer zijn. Ze zal je denk ik niet meer op komen zoeken daar in Perth.

Voor mezelf heb ik nu de knoop wel doorgehakt dat ik wil gaan maar ik moet het dus nog wel aan mijn ouders vertellen en hoeveel tijd daar over heen gaat..... Ik weet het niet. Ik moet toch even heel veel moed verzamelen. Misschien in combinatie met veel drank :grin: Dan rolt het er zo uit.
Dit dankzij veel positieve verhalen van mede forumleden. Mariska'sleetjes' is er een van. Heb veel ervaringsverhalen via pm gehad en dat helpt toch wel.

Ik zal jouw topic verder niet belasten met mijn verhaal. Als ik mijn ouders op de hoogte heb gebracht dan ga ik verder met mijn eigen draadje.

Heel veel sterkte nog met het afscheidnemen en je laatste verkoudheid in nederland :cold:

Groetjes Heidi

Zodra we door de douane zijn, gaat het leven van de rem af!!!!!!

Dit is wel SUPER GOED GEZEGD !!!  Wij hebben ook aardig het idee dat we zolang we nog in nederland zitten een rem op ons leven hebben staan. En die CO is wel een heel zware rem verdomme.

Fijn dat jullie feest super was! Hopelijk hebben wij dat tzt ook. Succes met de laatste afscheidsessies

Groeten

Stefan

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg139124#msg139124 date=1243231266]

In tegendeel, het kantoor ligt in de ambassade wijk van Den Haag en is dus een grote vrijstaande villa met een enorme tuin erom heen. We hadden wat picknick tafels staan en het weer heeft enorm mee gewerkt. De heel dag zon gehad!
[/quote]

Tjeee dat is inderdaad een decadente omgeving! En speciaal met zulk weer zoals de afgelopen dagen  :up:

Familie de Wit heel veel succes toegewenst  :grin:

[quote author=Sacha link=topic=9733.msg139124#msg139124 date=1243231266]

In tegendeel, het kantoor ligt in de ambassade wijk van Den Haag en is dus een grote vrijstaande villa met een enorme tuin erom heen. We hadden wat picknick tafels staan en het weer heeft enorm mee gewerkt. De heel dag zon gehad!
[/quote]

Ik ben zelf een keer in de mega villa van de Australische ambassade in Den Haag geweest.. Inderdaad echt niet normaal hoe groot en sjiek!
Geweldig dat jullie op zo'n mooie locatie je afscheidsfeest hebben mogen houden.
En vergeet niet, je geniet daar van dezelfde zon als hier, net als dat je dezelfde maan hebt. Als ik daar aan denk lijkt de wereld ineens een stuk kleiner en is Australië ineens een stuk minder ver weg  :smile:

Heel veel succes met de laatste (zware) lootjes! Ik kan begrijpen dat het lastig is om afscheid te nemen van je oma. vooral omdat je weet dat de kans klein is dat je haar weer (levend) zal zien.

Hoi Sacha,

Leuk om te horen dat het feestje zo geslaagd is, zonder te veel tranen.  Ben benieuwd wat je collega's gepland hebben!
En over je oma, dat is moeilijk inderdaad, sterkte ermee.

Geniet ervan de komende week, voordat jullie het weten gaan de remmen los!

Groetjes,
Susan

Hey Sacha

heel veel sterkte voor de komende dagen, want dat is waarschijnlijk waar de meesten hier het hevigst tegenop zien. Afscheid nemen doet niemand graag, zeker niet als je geen idee hebt voor hoelang.

Maar daarna (zodra die douane achter de rug is  :wink: ) alle succes gewenst en dat het vooral mag worden wat jullie ervan gehoopt en verwacht hebben!

:up:
Jerden

Probeer nog rustig de tijd te nemen, en misschien een paar leuke foto's van jullie als gezin met oma?
Het komt nu heel dichtbij, a.s zaterdag ben ik jarig, ik zal een wijntje op jullie nemen als jullie
het vliegtuig in gaan!

groetjes, Marja

Lieve mensen,

Wat lief dat jullie allemaal zo aan ons denken!!! Echt super!

Zit nu op mijn werk en geniet van mijn laatste werkdag. Er zijn al een paar uitzendkrachten langs geweest van lang geleden, geen idee hoe sommige mensen het weten, maar wel heel leuk. Ga nu aan paar ballonnetjes opblazen en dan aan de drank. We hebben geen internet verbinding meer, dus berichtjes worden de komende dagen spaarzaam.

Zondag komen mensen de laatste spullen ophalen die we verkopen, de rest word zaterdag opgehaald als grof vuil. Nu nog de laatste was draaien en de koffers inpakken!!!!

Heb dezelfde kramp in mijn buik als vlak voor ik ging trouwen..... Spannend, leuk en toch een beetje zenuwachtig.....

Als je deze mails leest zijn jullie in Australia........[size=14pt]Welcome in paradise.... [/size]
Hoe is de reis verlopen.....
Heerlijk genoten van de vlucht en alles eromheen.
Ben benieuwd waar jullie je eigen gaan nestelen in WA.

Veel plezier met alles, take care.

Jack :evil:

ps; Dirk, laat snel je nieuwe msm adres weten alleen nu zonder het grote tijd verschil  :grin: :smile: :up:

[quote author=lizzyhas link=topic=9733.msg139397#msg139397 date=1243707349]
ben benieuwd wanneer we weer wat horen........................... :up: :up: :up: :up:
[/quote]
Vandaag zou nog moeten kunnen, morgen gaan/komen ze pas.
Dus als ze hier nog lezen voor morgen;
Een heel prettige reis gewenst en we zien jullie binnenkort.

BaMiBo

....... we leven nog...... Ben even stiekem achter de PC van mijn schoonzus gekropen, hihi.

Leuk om te lezen dat julle zo meeleven met ons. Ik zal binnenkort wel even uitgebreid vertellen hoe de laatste afscheidsfeestjes waren en hoe de vlucht is geweest. Voor nu in elk geval 1 gouden tip: Geef je afscheidsfeest VOOR de container vertrekt!!!! Want hoewel wij duidelijk hadden gezegd dat we geen ruimte hebben voor kadoos, gaat er een enorme extra tas als luchtvracht morgen mee.....

TOT IN AUSTRALIE!!!!!!!

Hoi, ik weet wat er in de tas zit ...................drop?
We hadden zelf 2 kilo aan boord.

Veel plezier en goede reis.

VRG Rudie

Waarschijnlijk te laat, maar ik wens jullie alvast een super  :plane: reis morgen.  Tot horens vanuit Perth. 

Back