favorite snack??

Liz

New Member
Hey, just wondering - wat zijn jullie ervaringen  op 'culinair' gebied??? zelf ben ik verslaafd aan  TIMTAMS!!( zit nu ook  1 te eten haha), jaffas vind ik lekker, muffins en crumpets ook, net als jatz (ok, ok ik geef toe ik ben een snoep kont :eat: !!) wat vinden jullie van de meat pies daar?

1 ding dat tegenvalt vind ik zijn de tompoucen!!(vanilla slice)
Oh en als je toevallig in Brisbane woont en je gaat naar Billy Baxters...check out their poffertjes!(echt om te lachen! :rotflmao:)

ben benieuwd!
gr Liz
 
Ik zit nu van af begin november in Ozzie en een favorite Australische snack heb ik nog niet echt, maar ik heb vorige week bij de dutch shop wel een paar frikandelletjes gehaald en sávonds een patatje speciaal met een frikandelletje speciaal gemaakt :-D en ondanks dat ik in Ozzie zit blijft dit voorlopig nog wel mijn favorite snack.
 
Over de sticky date of het patatje speciaal? Ik vind die TIMTAMS ook heerlijk! Liggen standaard in de koelkast hier. Verder ben ik erg gek op nesquick, maar dat hebben we in NL ook.
 
elke keer als iemand hier in NL naar ons komt op vakantie bestel ik er standaard timtams (mijn moeders vraagt het niet eens meer, ze neemt het gewoon mee!) het schijnt dat je hier in NL timtams ook kan kopen in Utrecht in een Australische winkel, maar ja dat is iets te ver voor ons want wij wonen in Sluis - Zeeland! :-(
 
een NL kennis van me heeft toen (met een smerig gezicht) vegemite...verdikte maggi genoemd! :lol:
 
Vegemite on toast! Yummie!

Timtams is ook één van mijn favorieten. Van de 'normale' koekjes vind ik de Scotch Fingers het lekkerst. de BBQ en Pizza Shapes zijn de favo zoutjes....

KC
 
ooohhhh shapes....forgot about those!LEKKER.
een beetje  :eek:fftopic: maar wat vinden julie van de bediening daaro in Oz??
 
TimTam's okee, maar heb je al de TimTam's Chili geprobeerd (he Syl ;)). Jammie zijn die. Maar wat ik eigenlijk het lekkerste vind hier is het fruit. Een stuk zoeter dan in Nederland en lekker sappig. Eerlijk gezegd blijft mijn lievelingssnack toch dropjes en paprikachips (hebben ze dat bij de Dutchshop??? Paprika chips is toch anders dan Barbecue hier :(). Ook lekker: pineapple mango bites (bij de biologisch-dynamische afdeling van de lokale woolies vandaan jammie!!! En ik heb het gevoel dat het gezond is, maar het is heel ongezond (veel suiker)....

Goed ik ga maar eens een kopje koffie maken :D. Krijg er helemaal trek van!!!
 
Hey JufBek

Volgens mij heeft Lin ergens paprika chips ontdekt (toch Lin?) en jaaaaaaaa Chili TimTams maar die zie ik tegenwoordig niet meer in de winkel. Zullen wij wel de enige Chili fans geweest zijn.

Hm.......heb nu wel trek in een stroopwafel....op.....nou, dan maar een cracker met vegemite :cool:
 
en muisjes in de dutch shop en ECHT Hollandse kaas.ik vind het fruit in Oz groter ook! bananas, watermeloen en vooral sinasappels. :cool:
 
[quote author=Annemiek link=topic=3743.msg44777#msg44777 date=1138099569]
Goooeeeedd..... Wat zijn timtam's?
[/quote]
timtams, zijn chocolade koekjes, in allerlei smaken (en tegenwordig vormen ook), original, double choc, chilli, echt lekker, een aussie manier om ze te eten is om 2 tegenover hoekjes eraf te bijten en dan je thee of koffie er dorheen te slurpen! a chocolate bomb noemen ze dat!! :lol:
 
Back
Top