favorite snack??

Paprikachips???????  :lol: :lol: Waarom heb IK die niet gezien in de Dutch Shop???? Ik ben GEK op paprikac-chips.

Ohhhhh, Syl en Lin, ritje naar de Dutch Shop?
 
Hiya Liz

Lang leve Google... :-D, beetje van mezelf en een beetje van Google!

Jahaaa....Suske....da's erg, erg lekker :)

Ireen, sounds like a plan! Wie heeft de grootste achterbak? Kunnen wij gelijk een sjoelbak en een hoop zakken paprika chips  oppikken :-D :up:


Syl
 
[quote author=suske link=topic=3743.msg44789#msg44789 date=1138103004]
Red Rock - Sweet Chili and Sour Cream chips!
[/quote]
wat is red rock??
oh je heb me wel op een idee gebracht!!!  Clod rock icecreamery is ook super om naar toe te gaan!!grrrrr ik leef helemaal met jullie mee!!jammer dt ik niet mee kan naar de winkel!!wordt dan wel een heeeele lange rit voor mij!!moet helemaal van sluis komen haha :rotflmao:
 
GoingDownTimTam.JPG


Zo dus??
 
Denk dat dat wel moet lukken ;)  :evil:  :wink:

The Tim Tam Slam

1. Prepare a suitable hot beverage. Coffee is mighty tasty with this, although many Aussies favor tea.

2. Take the Tim Tam and daintily nibble off two opposite corners of the rectangle.

3. Holding the Tim Tam firmly with your thumb and forefinger, place one of the nibbled-off corners in your mouth. 

4. Submerge the other nibbled-off corner in your drink and suck for all you're worth.

5. When you get the liquid "hit" off the Tim Tam, pop the biccie in your mouth, and eat it. Do not be tempted to keep sucking, as the wafer will disintegrate into Tim Tam Sludge very shortly. It's much better if you can actually eat it.
 
[quote author=jufrebekka link=topic=3743.msg44769#msg44769 date=1138097808]
Eerlijk gezegd blijft mijn lievelingssnack toch dropjes en paprikachips (hebben ze dat bij de Dutchshop??? Paprika chips is toch anders dan Barbecue hier
[/quote]

HHHMMMM...PAPRIKA-CHIPS!! Ja dat mis ik dus...raar hè?  :lol:
Als iemand in de omgeving van Perth paprika-chips weet te vinden - laat het me weten!!  :up:
 
Geen idee of ik wat zal missen. Misschien wel, omdat heel veel dingen hier vanzelfsprekend zijn. Ik eet nu bijna nooit chips, maar wie weet ga ik het extra waarderen als we straks in Oz zijn ;)
 
een goulash kroket ,die ga ik missen.

Maar timtams heb ik al ontdekt, dus da's in ieder geval iets.

enne de sweet chili and sour cream chips, wow ,lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes lin
 
[quote author=lin-shinji link=topic=3743.msg44815#msg44815 date=1138113215]
een goulash kroket ,die ga ik missen.
groetjes lin
[/quote]

Wij gaan naar de Dutch Shop in Acacia Ridge. 40 kroketten en 40 frikandellen. Hmmmm vriezertje vol.
 
nou als je in de buurt van Yatala ben dan moet je naar Yatala Pies gaan!!(trouwens...als die nog bestaat) die heeft echt de beste en meest verschillende smaken.
 
@ Syl; LOL, sjoelbak ja. En misschien hebben ze ook wel Geese Board....  :-D :-D

@ Línda toch; 40 kroketten en 40 frikandellen, vies mens!!! Frikandellen, wittewel wat daar in zit?? Buhhhhhh....

Ik wil wel nog een fles curry-saus van de Dutch Shop. En kaasdomino's!!! Ohhhh.... Nou ja, kan ze toch niet hebben, is maar goed ook :)

Filet Americain....

Wat, hadden we het over Australische snacks?? Ohhhh....

Smoked Salmon!


Ireen.
 
Filet Americain....
  :-D :-D  getver, de getver....nou dat zal wel nooit de National Australian snack worden.....met temperaturen van mid. 30.....1 vlieg.....en de rest is History :lol:


Hiya Liz

Wij wonen in de buurt van Yatala.....maar ik vind meat pies een beetje eng :-D durf alleen de vruchten gevallen aan en die zijn ook erg lekker bij Yatala Pies

Heya Linnie......zit ik dan met die frikandellen....maar geen frituurpan? Komt die van jou vandaag aan?? :-D :up:


Groetjes
Syl
 
Back
Top