[quote author=Liz link=topic=3743.msg44998#msg44998 date=1138216415]
oh, ik kwam net op een idee, er zijn zoooooooooooooooooo veeeeeel mensen hier op her forum die paprika chips missen, mischien moet iemand naar de dutch winkel gaan om ze te bestellen!!! ik denk als ze binnen komen dat ze zoooo weer uitverkocht zijn!! :-D
en als je de echte poffertjes en dutch snack missen kunnen jullie ook terecht bij de Holland Festival, die wordt gehouden ergens in augustus of september dacht ik in de NAQ club in richlands (??)
[/quote]
De poffertjes maken we zelf. En ik vind paprikachips wel lekker. Maar het is ook lekker om het maar gewoon af en toe te eten, wordt het misschien NOG wel lekkerder. Eigenlijk moeten ze er een uitdeelzak van hebben, met allmaal kleine zakjes. Want anders eet je elke keer een hele zak chips. En ik moet toch ook aan de lijn denken! Trouwens bij de NAQ in Richlands verkopen ze toch ook wat ditjes en datjes...
[quote author=Liz link=topic=3743.msg44994#msg44994 date=1138215831]
notice to all.......mijn ouders zijn gisteren nog even naar de dutch shop geweest en ze hadden bijna niets meer, dus als je gaat zou ik maar een week of 2 wachten!!
[/quote]
Bedankt voor de tip! Ik ben er nog nooit geweest. Maar was wel van plan een keer te gaan in de komende twee jaar
. Mis niet echt iets zo erg dat ik ervoor naar de Dutchshop wil. Onze ouders geven ons genoeg voorraad
.