favorite snack??

Heya Linnie......zit ik dan met die frikandellen....maar geen frituurpan? Komt die van jou vandaag aan?? :-D :up:


Groetjes
Syl
Nee, die frituurpan zit er niet bij, dus zeg maar tegen Tijn dat hij een biertje kan komen drinken, moet hij alleen wel zijn frikandellen mee nemen :loldevil:

Groetjes Sander :up:
 
[quote author=Syl link=topic=3743.msg44876#msg44876 date=1138145003]
Filet Americain....
  :-D :-D  getver, de getver....nou dat zal wel nooit de National Australian snack worden.....met temperaturen van mid. 30.....1 vlieg.....en de rest is History :lol:


Hiya Liz

Wij wonen in de buurt van Yatala.....maar ik vind meat pies een beetje eng :-D durf alleen de vruchten gevallen aan en die zijn ook erg lekker bij Yatala Pies

Heya Linnie......zit ik dan met die frikandellen....maar geen frituurpan? Komt die van jou vandaag aan?? :-D :up:


Groetjes
Syl



[/quote]

Wat moet je nou met Hollanders in de buurt he? Lenen en nooit meer terugbrengen!  :roll:
Nou ik vind een broodje filet met uitjes wel errug lekker!! Wat is er eng aan die meatpies?
 
[quote author=M5 link=topic=3743.msg44772#msg44772 date=1138098219]

Klopt bij de dutch shop hebben ze idd paprika chips en drop enz.
[/quote]


:w00t: WELKE DUTCH SHOP DAN? - WELKE DUTCH SHOP DAN? - WELKE DUTCH SHOP DAN? :w00t:

In Acacia Ridge ('t Winkeltje) heb ik nog nooit paprika chippies gezien :-(
 
Echt waar In Acacia Ridge ('t Winkeltje) hebben ze echt paprika chips (euro shopper) Anders moet je voor dat je heen gaat even bellen, kan toevallig uitverkocht zijn, hier is het telefoon nummer 3277 4869

groetjes Sander
 
**zucht**      .......        IK WIL!!!!    ........      neeee... geen paprikachips....  Oz!
Ik zit hier echt te verrekken van de kou, want de verwarming hier op het werk doet 't niet goed..... het miezert hier en en.... en....      :cry2:    :freezing:

Het is best zuur om te bedenken dat we er ook al hadden kunnen zijn als alles voor ons wel goed was verlopen... Maar ach... we komen er wel  :up:
 
In de weken dat wij door Australia reisden , van Darwin naar Brisbane via Cairns, heb ik toch wel voor de avond , ergens ver weg van de beschaving van die blik met ballen in tomatensaus en blik met ballen in tomatensaus met spaghetti (spaghetti with meatballs) gevonden in die kleine supermarktjes.
Makkelijk , goed genoeg, alleen opletten dat het niet te dicht boven het vuur hangt, of dat het in het vuur valt :-D

Soms kwamen er ook reizigers,(Engelsen, schotse, franse) langs die ook een slaapplek zochten.
Die zagen ons vuur en kwamen er dan bij zitten .
Biertjes uitwisselen, gehaktballetjes uitwisselen of kip uit de koeling.
Deden het goed hoor, die blikjes met ballen in tomatensaus :up:
iemand meer bekend met die blikjes?

Jack :evil:
 
Lieve Annemiek,
Nog even doorbijten, al kan ik me heel goed voorstellen hoe je je voelt! :oops:

Het is het wachten waard hoor!
 
blik met ballen in tomatensaus en blik met ballen in tomatensaus met spaghetti (spaghetti with meatballs) gevonden in die kleine supermarktjes.

JAAA, :lol: goed genoeg voor de honger EN voor de budget!!blikjes van heinz toch??
 
[quote author=Annemiek link=topic=3743.msg44908#msg44908 date=1138179566]
**zucht** ....... IK WIL!!!! ........ neeee... geen paprikachips.... Oz!
Ik zit hier echt te verrekken van de kou, want de verwarming hier op het werk doet 't niet goed..... het miezert hier en en.... en.... :cry2: :freezing:

Het is best zuur om te bedenken dat we er ook al hadden kunnen zijn als alles voor ons wel goed was verlopen... Maar ach... we komen er wel :up:
[/quote]

Ik voel (of juist niet van de kou!!) met je mee hoor, niet echt wandel weer he, MAAAAAR  wel warme chocomel weer !! :-D
 
Ik heb sinds begin december weer wat nieuws..... 1 zeer gevoelige voortand... Was bij de tandarts, omdat de vulling die in die tand zat kapot was. moest vervangen worden, dus verdoofd en boren in gezond tandbeen om de vulling te laten hechten. Sindsdien kan ik niets meer drinken zonder rietje, tenzij het op lichaamstemp. is. Zo m'n tanden in een sappige appel zetten kan niet. Koude/koele dingen eten? No Way Jose..... Ik moet nu door m'n neus inademen en dat is moeilijk, omdat ik niet voldoende lucht door mijn neus binnen kan krijgen. Fietsen is dus echt een kriem, hardlopen gaat ook niet meer. Zelfs gewoon lopen met dit weer gaat moeilijk.

Indirect gaat dit ook wel over dit onderwerp ;) Kan namelijk bepaalde dingen niet meer eten of drinken.... :(
Warme chocomel moet dus afkoelen totdat het lauwig is en dan kan ik het zonder problemen drinken, maar dan is het al niet lekker meer.... En het is ZO lekker! Warme kop thee ook, maar goed...... ;)
 
@annemiek
goh wat erg zeg, maar een goede uitzicht is dat als je naar oz gaat, heb je niet zo veell last van de koude wind!!!
 
wat cinden jullie van het australische snoep?clinkers, jaffas, (snoep)bananas???
 
Liz weet wat lekker iz

MEAT PIE !!!!!!!!!!!!!!!!


Dat is het eerste wat ik eet als ik terug ben , samen met een lekkere Karamel melk (geloof van WAVE)  :surfer:

offe een hamburger/broodje gezond met BEETROOT.


Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker Lekker  :wink:


en het enige wat ik ga missen is die paprika chips , en die "paprika van pringles is vies"

Groetjes Johan
 
notice to all.......mijn ouders zijn gisteren nog even naar de dutch shop geweest en ze hadden bijna niets meer, dus als je gaat zou ik maar een week of 2 wachten!!
 
oh, ik kwam net op een idee, er zijn zoooooooooooooooooo veeeeeel mensen hier op her forum die paprika chips missen, mischien moet iemand naar de dutch winkel gaan om ze te bestellen!!! ik denk als ze binnen komen dat ze zoooo weer uitverkocht zijn!! :-D
en als je de echte poffertjes en dutch snack missen kunnen jullie ook terecht bij de Holland Festival, die wordt gehouden ergens in augustus of september dacht ik in de NAQ club in richlands (??) :)
 
hoi hoi

hangt van visumaanvraag af , ik wacht nu op ielts uitslag , en als die ok is ga ik mijn visum aanvragen en als dat goed is en krijg visum hoop ik vanaf september fulltime aussie te worden

Groetjes johan
 
[quote author=Liz link=topic=3743.msg44998#msg44998 date=1138216415]
oh, ik kwam net op een idee, er zijn zoooooooooooooooooo veeeeeel mensen hier op her forum die paprika chips missen, mischien moet iemand naar de dutch winkel gaan om ze te bestellen!!! ik denk als ze binnen komen dat ze zoooo weer uitverkocht zijn!! :-D
en als je de echte poffertjes en dutch snack missen kunnen jullie ook terecht bij de Holland Festival, die wordt gehouden ergens in augustus of september dacht ik in de NAQ club in richlands (??) :)
[/quote]

De poffertjes maken we zelf. En ik vind paprikachips wel lekker. Maar het is ook lekker om het maar gewoon af en toe te eten, wordt het misschien NOG wel lekkerder. Eigenlijk moeten ze er een uitdeelzak van hebben, met allmaal kleine zakjes. Want anders eet je elke keer een hele zak chips. En ik moet toch ook aan de lijn denken! Trouwens bij de NAQ in Richlands verkopen ze toch ook wat ditjes en datjes...

[quote author=Liz link=topic=3743.msg44994#msg44994 date=1138215831]
notice to all.......mijn ouders zijn gisteren nog even naar de dutch shop geweest en ze hadden bijna niets meer, dus als je gaat zou ik maar een week of 2 wachten!!
[/quote]

Bedankt voor de tip! Ik ben er nog nooit geweest. Maar was wel van plan een keer te gaan in de komende twee jaar :D. Mis niet echt iets zo erg dat ik ervoor naar de Dutchshop wil. Onze ouders geven ons genoeg voorraad ;).
 
Heb me ook rot gezocht naar een ordinairy zak paprika chips. Zelfs bij het Pringles assortiment kon in ze niet vinden :?.

Mijn alternatief en ondertussen al een aardige verslaving: :lol: Tasty Jacks Flame Grilled BBQ Chips :lol:. Heeeeeeeeeeeeeerlijk. Heb diverse bbq smaken geprobeerd maar toch vind ik de Tasty Jacks het lekkerst.

Wat ik trouwens ook wel mis is een boterham met Heinz Sandwichspread. Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker...... Zeker met deze warmte, heb al eens geprobeerd om zoiets te maken, maar neh dat lukt dus never nooit niet.

Groetjes Nicole
 
Hoi Nicole


Volgens mij is er wel eens een topic over geopend(nederlandse spullen) waar in een aantal website adressen staan waar je oa ook sandwichspread en nog veel meer kan bestellen.zal vanmiddag wel even kijken.

Groetjes Sander :up:
 
Back
Top