Fiets opsturen naar Adelaide? Of heeft iemand plaats in zijn container?

Weet niet of dit aan Oz ligt. Het zijn de Lithium-ion batterijen waar wereldwijd strenge regels voor zijn opgesteld m.b.t. het transport.
 
Over Nederlandse/Belgische fietsen in OZ: ik heb nu een stadshybride ( Giant ) maar heb nog niet onderzocht of ik banden en dergelijke kan krijgen in Sydney Misschien verstandig om de doos waar ie schoon inkomt te onderscheppen en wat reserve spullen erbij te laten doen...
 
Hier in Alexandria vond ik laatst een winkel (gesloten die dag) met volgens mij een Belgisch merk fietsen. Ze zagen er top uit moet ik zeggen. Voor wat betreft de vooruitgang, er zijn heel veel Nederlandse merkfietsen te koop in Sydney en om heel eerlijk te zijn, ze zijn gewoon beter dat de Australische fietsen. Dus ik zou een goede fiets meenemen uit NL als die mogelijkheid er is. En anders kun je er hier wel eentje kopen. Bij Omafiets ofzo.
 
Ben wel benieuwd of ze ook RIH verkopen daar.
Schijnt hier toch wel zo'n beetje de Rolls Royce te zijn onder de fietsen...
 
Bedankt voor de info. Ik heb even informatie opgezocht over RIH, het is iets aparts. Ik kan niet zeggen, dat ik ze hier gezien heb. Maar fietsen en alles wat er omheen gebeurt, is wel in ontwikkeling hier. Gelukkig. Nou de automobilisten nog o_O
 
Back
Top