Film tips

'The Big Lap' van Expedition Australia - Is geen film, meer een 10-delige docu-serie over een aussie stel dat met hun twee jonge kids een big lap (rondje OZ) gaat doen. Heerlijk :D

@afterbang Wolf Creek heb ik wel gezien, pfff heb er nog nachtmerries van :( Echt niet leuk!

Dan hou ik het erbij tot waar ik gekomen was. Ik wil nog wel een keer die kant op zonder continu iedereen te wantrouwen ;)

En de Big Lap mag je verhuizen naar het TV series topic ;) hij klinkt leuk!
 
Wil je Claire van McLeod's nog eens terugzien en vind je slechte films toch leuk: Coffin Rock

Weet niet of ze al genoemd zijn:
Somersault
Ned Kelly
Kangaroo Jack
 
Last edited:
Ze hadden Claire ook gewoon terug moeten laten komen. De serie is een beetje afgedwaald toen zij vertrok (is mijn mening)
Gelukkig zitten dit soort karakters hier gewoon in de kroeg, geen tv nodig hier. :up:
 
Ze hadden Claire ook gewoon terug moeten laten komen. De serie is een beetje afgedwaald toen zij vertrok (is mijn mening)
Gelukkig zitten dit soort karakters hier gewoon in de kroeg, geen tv nodig hier. :up:

Zie je wel, zo'n soap serie is een afspiegeling van het echte leven!
 
Bijna vergeten: Tracks (Meisje wandelt in haar eentje + hond en kamelen van Alice naar de Indische Ocean. Waargebeurd verhaal. Saillant detail: Mia Wasikowska (born and raised Canberran speelt later in Alice in Alice in Wonderland van Tim Burton ;) )
 
Das grappig. Een tijdje geleden heb ik nog 2 mates leren kennen in de outback, die wilde kamelen vangen in en rondom the Alice en dan lopend naar Broome en west kust gingen, om ze daar te verkopen :up:
 
Das grappig. Een tijdje geleden heb ik nog 2 mates leren kennen in de outback, die wilde kamelen vangen in en rondom the Alice en dan lopend naar Broome en west kust gingen, om ze daar te verkopen :up:

Laat ze eerst de film maar eens kijken. Wilde kamelen zijn geen grapje :confused:
 
Afgelopen 2 weken mystery road gezien (staat in opening post van @afterbang ). Leuk serietje. Jammer dat ie maar 6 afleveringen was.

Grappig overigens, als ik zo die serie kijk, denk ik wel eens hoe het leven in de woop woop zou zijn. 😁
 


OFX
Back
Top