Full check immigration evaluation

A en P

New Member
hai allemaal,

Wij hebben een oriënterend gesprek gehad bij het Migration Bureau aan de Oranje Nassaulaan in Amsterdam. Bij hen kun je eerst een full check immigration form invullen en je cv's aanleveren (kosten 150 Euro). Hun experts in Australië gaan dan na hoe je positie is om te emmigreren. Je krijgt een gedetailleerd rapport terug. Als dit positief is garanderen ze je met 98% zekerheid dat je door het immigratieproces heen komt. Redenen waarom mensen dan nog afvallen is op grond van medisch redenen, tekort schieten in de Engelse taal of doordat de Australische regelgeving veranderd.

Heeft iemand ervaring met dit bureau en met zo'n pre-check?

Groetjes, Ar.
 
Ik niet, maar ik heb veel negatiefs erover gelezen....

Andere migration agents(australische bijv) doen die eerste check gratis!!!
Zoek op dit forum, en het prikbord(de algemene) van emigratie.pagina.nl

Ook na die 150 euro zijn ze heel duur enz, en ook niet echt kwalitatief goed(dit heb ik tenminste gehoord van anderen).

Ik zou voor iemand als George Lombard, Alan Collett(Go Matilda) or de TIG in Perth gaan. Dat kan echt heel goed, ook al zitten ze in Oz!
 
Hier staat wel het een en ander tussen:
http://www.prikpagina.nl/search.php?f=490&globalsearch=0&search=migration+bureau+Amsterdam&match=1&date=0&fldsubject=1&fldbody=1
 
Wij hebben een aantal jaar geleden de 'investering' gedaan. Het resultaat was teleurstellend omdat het vol staat met termen als "mogelijk", "indien voldaan wordt aan" en "eventueel". Je kunt beter booklet 6 downloaden en heel goed doorlezen, en een paar van die on-line tests doen.

Als je denkt dat je in aanmerking komt en je denkt dat je hulp nodig hebt neem dan een Australische migration agent, geen Nederlandse ook al lijkt dat handiger (want dat is het niet).
 
Inderdaad Jeroen,
Wij dachten ook dat het handiger zou zijn een Nederlandse agent te nemen, maar dat is het dus niet. Er is niets aan de hele procedure waardoor je beter een Ned. agent zou moeten nemen.
Neem mijn advies: als je een agent neemt, neem dan een Australische (en ik kan het weten, wij hebben een ned. agent, en dat levert alleen maar arrogante reacties op als ik een vraag stel die niet standaard is. Zodra ze je geld hebben moet je niet zeiken en ze willen geen klanten die vragen stellen (dit is me letterlijk zo gezegd!))
Isis.
 
Isis said:
Inderdaad Jeroen,
Wij dachten ook dat het handiger zou zijn een Nederlandse agent te nemen, maar dat is het dus niet. Er is niets aan de hele procedure waardoor je beter een Ned. agent zou moeten nemen.
Neem mijn advies: als je een agent neemt, neem dan een Australische (en ik kan het weten, wij hebben een ned. agent, en dat levert alleen maar arrogante reacties op als ik een vraag stel die niet standaard is. Zodra ze je geld hebben moet je niet zeiken en ze willen geen klanten die vragen stellen (dit is me letterlijk zo gezegd!))
Isis.

Als ik jou was zou ik het contract maar eens nalezen. Waarschijnlijk staat daar in dat je wel vragen mag stellen. Misschien een idee om ze daar even op te wijzen :D
 
Bedankt voor jullie reacties! We zullen ze zeker meenemen in onze overwegingen. We zouden graag een indicatie hebben hoe groot onze kans is om in aanmerking te komen voor een skilled visum, alvorens het hele traject in te gaan.
We gaan het nog even goed bestuderen allemaal.
Groetjes
 
Back
Top