Heb ondertussen (afgelopen zaterdag) bericht gekregen van IBG/DUO.
Hierin werd me vermeld dat ik recht heb op studiefinanciering, al moeten er nog een aantal details veranderd worden. Zo staat m'n woonsituatie momenteel nog op 'inwonend' en is m'n basisbeurs dus aan de lage kant. Ik weet niet hoe ze dit fout hebben gedaan, maar m'n brief is alweer de deur uit.
Het lijkt er dus wel op dat het allemaal gaat lukken, al wil ik niet al te positief zijn nog
Er zijn nog altijd veel dingen te regelen, waaronder voornamelijk m'n visum. Al verwacht ik daarbij geen grote problemen.
Nu moet ik het ook nog voor mekaar krijgen om een dak boven m'n hoofd te vinden, al dacht ik eerst aan 'home stay accomodation'. Dit kan vanuit 'school' geregeld worden, en dan kan ik even rustig rondkijken. Ik ben van plan om een maand voor aanvang van de studie naar Perth te gaan (wat volgens mijn weten mag met een studentenvisum, al mag je dan nog niet werken). Dan kan ik misschien wel alvast ook rond gaan kijken voor een baantje die ik toch zeker ook nodig zal hebben.
Tis nog 5 maanden weg, maar de tijd zal snel voorbij gaan ben ik bang!
[edit]
Vraag me ook af of de kans groot is dat ik een medical examination moet doen? De kans is geloof ik wel aanwezig, maar is deze kans groot?