gaan zonder werk????

Ah ok, dan zrg ik niks meer als et om partnervisum gaat :)

P.s. Bij SS aanvraag hoe je het volgens mij ook niet aan te tonen. :D
 
Zelfde bij WHV. Je 'moet' 5000 AUD hebben, maar hoeft het nergens aan te tonen. Enige ding is dat als je bij de Douane eruit gepikt wordt en ze hebben het idee dat je niet genoeg geld hebt om jezelf te voorzien, dan kunnen ze je daarop terugsturen.
 
Ook ik heb na een maand of 3 intensief zoeken een redelijk goede permanent job gevonden. Het grappige is dat mijn man, mijn sponsor en Australian citizen, nog steeds casual werkt. Maar als iemand werk in de omgeving Sydney nodig heeft, laat het me weten, want ik werk voor een uitzendorganisatie!
 
Hallo Ingrid, ik heb enkele jaren ervaring in de uitzendsector, zou je contacten hebben met de kantoren in SA, ik zou eventueel overwegen om ergens eerst een soort stage te gaan doen, als alles goed goaat zijn we in SA in 2014 ?
Groeten Inge
 
Helaas....., wij hebben alleen kantoren in Sydney, Melbourne, Brisbane en Canberra.....
Hi Ingrid, welk soort uitzendwerk doen jullie? Wij zitten nog in NL, maar willen binnen nu en een jaar richting Sydney. Het grootste vraagteken voor ons is hoe snel ik daar werk ga vinden (financiele sector), ook gezien m'n leeftijd (42). Dat is in NL al lastig, maar ik weet niet hoe men daar in Sydney tegenaan kijkt. Tot ik vast werk heb wil ik ook graag uitzendwerk doen.
 
Volgens mij moet je beloven dat je de partner sponsort, zeker voor die periode omdat je geen uitkering kunt krijgen. Maar het is niet nodig dat je aantoont dat je het geld nu hebt. Het staat in ieder geval nergens, en ik meen me te herinneren dat toen ik een half jaar geleden dit ging uitzoeken, dat er een bericht stond dat ze dat onlangs hadden afgeschaft. Er wordt in form 40sp wel gevraagd naar de woning die je voor de ander gaat verschaffen, waarvoor er hier op de site de tip stond dat je dat kunt vragen of een familielid kan verklaren dat je bij ze mag verblijven als het niet lukt, of dat je kunt aantonen dat je met je spaargeld voor een bepaalde tijd kunt huren.
(Het lijkt me ook logisch dat je het niet per se hoeft aan te tonen, want: als jij wel werk vind en hij niet, dan kan jij iedereen ook onderhouden, en stel dat het echt niet wil lukken met een baan, dan moeten jullie toch weg en Australie heeft geen verlies geleden.)
Ik bedenk me net wel dat het anders zou kunnen zijn met kinderen maar dat weet ik niet.
 
Back
Top