Geelong

Ed en Hanneke

New Member
Hoi iedereen,

Als het een beetje meezit gaan wij verhuizen vanuit Terheijden bij Breda naar Geelong of omgeving. Ik zal dan gaan werken in Geelong maar mijn voorkeur gaat uit om bij de kust te gaan wonen. De Bellarine Peninsula heeft onze voorkeur. Hier begint ook de Great Ocean Road. Heeft er iemand ervaring met het wonen daar en eventueel tips.

Groetjes, Edwin en Hanneke
 
Ikke eigenlijk uit Bergen op Zoom, maar nu woonachtig in Almelo. Als het mee zit straks naar Brisbane, dus niet echt in Victoria. Adelaide schijnt ook een hele mooie stad te zijn, dus wie weet...
 
Hallo mensen,

Ik woon in Geelong (bijna 2 jaar nu), heb daarvoor 16 jaar in Torquay (begin van de Great ocean Road) gewoond en woon alweer 25 jaar in Australie. Waar kan ik jullie mee helpen?

Vraag maar wat je wilt weten (liefst per e-mail), dan krijg je zeker antwoord!

Groetjes,

Josine
 
Hoi Josine,

Welkom op het forum.
Wij zullen ergens halverwege dit jaar vertrekken richting Melbourne. Zijn ons nog aan het oriënteren of we aan de west- of oostkant willen gaan wonen. Momenteel gaat onze voorkeur uit naar de oostkant.
Wij hebben de GOR inmiddels 2 x gereden. Mooie omgeving Torquay.
Mocht ik je wat willen vragen over de omgeving van Geelong, dan mail ik je wel.
Bedankt voor het aanbod.

Groetjes,
Brit
 
Hoi Ed en Hanneke, Ik heb zelf een jaar of 13 in de omgeving (nou ja omgeving) van geelong gewoond, sinds '92 weer in nederland, ben nu druk bezig met wachten :wink: op reactie van visum aanvraag want ik wil weer terug! naar de zelvde omgeving, zo'n 5 min. van de kust af bij de 12 apostles aan de great ocean road! kan je niet veel tips geven want ik was zelf pas 13 toen we daar weg gingen, ben inmiddels 27 en na lang wikken en wegen en een keer op vakantie naar mijn oude woonplaats tock maar besloten om terug te gaan.

ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt!
 
Hallo allemaal, Ik ben zelf Nederlander en ben verloofd met een Australische uit Geelong. We zijn hard bezig om daar weer heen te gaan, zij gaat in September en ik volg haar na mijn studie in maart volgend jaar. Interresant is (wally78) dat wij dan een jaar later naar hetzelfde gebied rond de 12 apostles gaan om een bedrijf over te nemen.
Tracey en ik hebben beide in Barwon Heads en Torquay gewerkt en gewoond en hebben dus ook wel antwoord op vragen als Ed en Hanneke die hebben. Zelf hebben wij dan wel weer wat vraagjes aan Wally.....   
Dit is mijn eerste keer op dif forum, ik vind het nu al leuk!  :-D
 
Hallo Ed en Hanneke,

Ik woon al jaren in die buurt van Victoria: 14 jaar in Torquay (Great Ocean Road) en nu 2 jaar in Geelong. Vraag maar wat je wilt, mischien kan ik je helpen met informatie.

Groetjes.

Josine


[quote author=Ed en Hanneke link=topic=571.msg4518#msg4518 date=1095102601]
Hoi iedereen,

Als het een beetje meezit gaan wij verhuizen vanuit Terheijden bij Breda naar Geelong of omgeving. Ik zal dan gaan werken in Geelong maar mijn voorkeur gaat uit om bij de kust te gaan wonen. De Bellarine Peninsula heeft onze voorkeur. Hier begint ook de Great Ocean Road. Heeft er iemand ervaring met het wonen daar en eventueel tips.

Groetjes, Edwin en Hanneke
[/quote]
 
Wat wonen er veel mensen in de buurt van Breda zeg. We wonen zelf in Oosterhout.
Misschien inderdaad een keer een biertje in Breda?

gr veer en martijn
 
Wat wonen er veel mensen in de buurt van Breda zeg. We wonen zelf in Oosterhout.
Misschien inderdaad een keer een biertje in Breda?

Goes - Breda  :thinking: is voor ons ook te doen. :drinking:
 
Kunnen we straks in OZ geen carnavalsclubke beginnen?  :cheer: :happysun: :congrats:

Da ga ik denk ik toch errug missen  :cry2:
 
Hmm, Ik ben nog in de fase om te gaan emigreren (nog woonachtig in Zaandam). Kent iedereen deze link al http://www.realestate.com.au/
Kun je in ieder geval al in Nederland de prijzen plaatsen en inrichtingen van de huizen bekijken.
 
Haha

Geelong & Torquay; dat zijn ook de plaatsen waar ik me aan het orienteren ben; daar woont mijn familie.
En wat betreft dat Brabantse Carvalsclubke: Count me in !! Ik doe mee!!  :cheer:
 
Nou ik woon (nog) in Breda, maar carnaval ga ik dus echt niet missen.... :dizzy: :wall:
 
Back
Top