gesponserd worden door de staat....Wie heeft ervaring??

Dat is even slikken,

maar....veel succes met SA, klinkt toch ook goed nietwaar, alleen jammer dat je nu weer moet wachten.

groetjes Miranda  :)
 
Wij hebben ook een sponsoring via south australia  als je via het track systeem van de site kijkt kun je kijken hoe je aanvraag verloopt.
Wij hadden goedkeuring binnen 5 dagen.

Maar ben vrij zeker dat je de sponoring wel krijgt dus......

Succes verder :up:
Marcel
 
Hoi Marcel,

Ik heb gezocht naar het 'tracksysteem'  :| maar ik kan het niet vinden :roll:
Waar moet ik zoeken?? :-o

Alvast bedankt,

Eutrice
 
Was ik weer,, :cool:

Ik heb het gevonden hoor :up:
Nu alleen nog het referentienummer vragen aan mijn agent :)

Alvast bedankt

groetjes Eut
 
:up: :up: :up: :up: :up: :up: :dance: :happysun: :humble: :applaus: :cheer:
Joepie yes, yes, yes

South Australia Heeft ons gesponsord!!!!!!!!

Nu HET VISA nog en dan Australia here we come!!!!!!

Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Liefs Eutrice
 
Ik heb 2 weken geleden sponsorship aangevraagd voor SA, maar nog niks gehoord.
Volgens het tracking systeem zijn we in behandeling, maar dit staat er al 2 weken. Iemand ervaring hiermee want ik lees dat sommigen al na 5 dagen wat hoorden.

Ineke
 
[quote author=bono link=topic=3255.msg48428#msg48428 date=1140090738]
Ik heb 2 weken geleden sponsorship aangevraagd voor SA, maar nog niks gehoord.
Volgens het tracking systeem zijn we in behandeling, maar dit staat er al 2 weken. Iemand ervaring hiermee want ik lees dat sommigen al na 5 dagen wat hoorden.

Ineke
[/quote]


Heb je ook gekeken onderaan de pagina of je alles wel bijgeleverd heb of dat je iets vergeten bent.
O)f misschien is niet alles aangekomen?

Meer zou ik ook niet weten wij hadden het binnen 5 dagen :-(

succes verder
 
staat niks van bij, alleen ontvangen en in behandeling.
Er staat dat we een email krijgen als er een beslissing genomen is en dat wordt nu dus op z'n vroegst na het weekend. Dus dat is dan al 2,5 week.
Nou we blijven maar duimen dan................ :|
 
Beste Ineke,

Ik ben kort geleden bij Immigration SA op kantoor geweest en heb daar gesproken met de Manager van Immigration SA. Zij vertelde mij dat zij door het grote aantal aanvragen (70% van alle SIR aanvragen komt terecht in South Australia) een achterstand hebben in de verwerking. Het duurt nu dus iets langer dan men tot nog toe gewend was.

Dus maak je geen zorgen en wacht nog even rustig af.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hoi Rob,

Heb je enig idee hoe lang het duurt om een visa te bemachtigen nadat je gesponserd bent door South Australia?
Ik ben zoo benieuwd :lol:
Ik hoorde dat het heel snel gaat maar ook dat het een half jaar duurt, waar moet ik op rekenen?
Alvast bedankt

Liefs Eutrice
 
gaat dit alleen om south Auatralia of ook om Queensland? En dan nog een vraagje: wat houdt tracksysteem in en waar kan ik dat terug vinden?

:fish:
 
Hoi Eutrice,

Als je een visumaanvraag indient op grond van bijvoorbeeld sponsoring door een 'State Government', dan wordt dit beschouwd als een 'priority application'. Daarvoor geldt momenteel een achterstand van ongeveer drie maanden. Dit betekent dat een 'case officer' er pas na drie maanden naar gaat kijken. Voor 'non-priority applications' geldt momenteel een wachttijd van 6-7 maanden. Zo is mij verteld door een teamleider van het 'Adelaide Skilled Processing Centre' die ik kortgeleden heb gesproken.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hoi Rob,

Bedankt voor je antwoord :up:
We moeten dus (weer  :|) veel geduld hebben het aankomende half jaar.

Liefs Eutrice
 
Hoi allemaal.
Goed nieuws: Vanochtend een email met [glow=red,2,300]sponsorship approved[/glow] van SA immigratie!!!!!!

Kunnen we toch nog verder in het trajekt na alle tegenslag.

Aanvraag voor sponsorship heeft totaal 2,5 week geduurd.
 
:congrats: lekker gevoel he :up: kun je weer verder met het hele proces!

Ook veel succes met de rest :wink:

Liefs Eutrice
 
@eurtice
je schreef dat je ergens gelezen had dat ze zoveel procent van een beroep nodig hadden in een staat. waar heb je dat kunnen vinden? kan ik kijken of het beroep van mijn vriend ( community worker) gewild is of niet.
alvast bedankt. groetjes janneke
 
@ Janneke, Beetje late reactie :oops:

Maar hetgeen dat ik gelezen had ging alleen over bouwpersoneel en over ander personeel hebben ze het toen niet gehad (er stond een stuk in de australische krant ik kan het nu alleen niet zo snel vinden).

Liefs Eutrice
 
Back
Top