Gezocht! Mensen die met een Skilled Visa naar Australië (willen) vertrekken

Hoi Allemaal,

Ik zie dat er al behoorlijk van het onderwerp wordt afgeweken. Maar goed, in ieder geval leuk om te zien dat er toch aardig wordt gereageerd hier in dit forum.

Groetjes,

Dave
 
[quote author=Ingriddh link=topic=7592.msg98656#msg98656 date=1188996587]
Anders ben je veel langer bezig als je alles zelf moet uitzoeken.


[/quote]

Ik ben het dara niet helemaal mee eens, daar ik denk dat een bureau het niet sneller had kunnen doen dan ikzelf. Ik heb er inderdaad een aantal dagen heel hard aan gewerkt, maar heb alles steeds heel snel op elkaar gedaan, waardoor het hele proces (buiten het wachten op het visum na) erg snel is gegaan bij mij.
Het kost inderdaad even tijd, maar goed, ik vond het wel lekker dat ik het extra geld wat ik zo bespaarde mee kon nemen naar australie. Anders hield ik daarvoor zo weinig over  :up:
 
Hoi Dave,

Ga je het zelf uitzoeken allemaal of doe je het via een bureau?
Je ziet het aan Catkin die heeft het zelf gedaan en blijkbaar kan dat ook snel genoeg.
Je moet er denk ik wel veel tijd voor uit trekken. Wij hebben die tijd niet dus vandaar dat we
een bureau hebben ingeschakeld.
 
Ben nog aan het kijken wat te doen... Maar weet wel dat als ik een buro inschakel dat dat mij €2600,- gaat kosten.... Maar ik ben het nog aan het bekijken.

Groetjes,

Dave
 
Ons postpakket is vandaag aangekomen bij move2australia. Dus we hebben geluk gehad, het is boven water gekomen.
 
Goed om te horen dat het pakketjes is aangekomen.
Zelf ben ik nog bezig met wat info bij elkaar te zoeken. Met name de vragen "wat gaat het mij kosten" en "hoe 'makkelijk of snel' kan ik een baan vinden in down under en hoe kan ik dit het beste aanpakken."
Op de laatste vraag hoop ik in het eerste weekend van november een antwoord te krijgen in London. Daar zal ik de Australia expo bezoeken en hopelijk met werkgevers kunnen praten die in of in de richting van mijn branche zitten. Ben zelf ingenieur in de luchtvaarttechnologie :smile:

Groetjes,

Dave
 
Ingrid, te gek dat het pakje is aangekomen, lekker hoor!
Dave, ik hoop dat je antwoord op je vragen krijgt en zo niet is er hier vast wel iemand die kan helpen.

Succes!
 
onze aanvraag ligt nu vanaf feb bij diac.
wij gaan ook voor een 136 visum.
lekker wachten dus. wij hebben een bureau ingeschakeld. advantage migration australia
echt een topservice met alles en aardig wat goedkoper dan de nederlandse bureau's. :shock:

greetzz
:lol:
 
Back
Top