GOT IT!!!!!....

[quote author=Ivette link=topic=5599.msg82503#msg82503 date=1172655815]
schijnbaar ben je een hoger risico voor HIV als je een tattoo hebt...
[/quote]

Wist ik niet  :|
Maarja, hij zit er al een tijdje op... dus ja... kan er weinig meer aan doen!

Ze zijn waarschijnlijk bang voor vieze naalden ofzo  :| Maar jah, zolang alles maar goed is. Het is balen, maar 45 euro op de hele procudure valt ook wel weer mee (alhoewel je je geld natuurlijk liever ergens anders aan uitgeeft).

Vandaag is eindelijk mijn studentenvisum goedgekeurd  :up:
Errug blij!

Nu alleen nog permission to work aanvragen en dan kan ik beginnen!
Erg veel zin in!

Liefs Ivet

Goed om te horen dat jullie aan zijn gekomen en al druk bezig met settelen :up:
veel succes de komende tijd :up:

Wilbert

Is weer ff geleden, maar hier maar weer een update.

In april begonnen met de engelse studie. Werd al gauw duidelijk dat mijn level of english veel te hoog was voor de school (dank u dank u  :up:) En kon me ook niet voorstellen het te doen tot december. Dus gaan rondsnuffelen en een studie gevonden voor Cert IV Community Services. Alles geregeld en vandaag de trotse eigenaar van een nieuw studentenvisum geworden (nou ja... trots... koste weer 430 dollar  :|) en begin 30 juli met mijn nieuwe opleiding.

In November gaan we voor het spouse visum, moet wel goed komen aangezien we rond die tijd al 3 jaar bij elkaar zijn en 1 jaar samenwonen. Alleen omdat ik het in Perth aanvraag weet ik niet precies hoe het gaat, misschien dat iemand mij hier kan helpen.
1) Moeten we de aanvraag doen, alles opsturen en dan voor een interview komen of;
2) Kunnen we gewoon een afspraak maken, de hele bups meenemen en dan de interview doen??
En hoe willen ze alle informatie hebben? ik weet dat ze het liever niet in mapjes hebben maar heeft iemand wat tips voor hoe je alles kan geven in een map?

Alvast bedank!

Liefs Ivette!

Hoi Ivette

Succes met je nieuwe studie en met de aanvraag van het spouse visum.
Kan je niet helpen met je vragen, anderen vast wel.

Groetjes Erna

Hai Ivette,

Wat je vragen voor het spouse visum betreft: volgens mij hebben wij alles op papier ingeleverd, en dan kreeg ik de brief thuis dat alles was goedgekeurd. Geen gesprekje meer!
Ik ben op prospective marriage het land binnen gekomen, getrouwd, en nu mijn residency. Nu alleen nog citizenship, en dan ben ik een echte ozzie!

Mijn traject is wel al een tijdje geleden, en eea is veranderd in de tussentijd. Maar als je nog meer vragen hebt, laamaarkomme!
Waar ga je trouwens je Cert doen? Ik heb me net opgegeven voor een Tafe course op Central Tafe.

Cheers,
Ineke

Hey Ineke,

Dank je wel voor je info!!
Ik ga de cursus doen op Sterling Business College in Northbridge!!!
Wat ga je studeren?

Groetjes Ivette

Hey iedereen,

Weer ff een update! Het gaat hartstikke goed, woon alweer bijna een jaar in Perth, gaat snel hoor de tijd!
Mijn opleiding gaat super, nog 6 weken dan ben ik klaar!
We hebben een interview aangevraagt en 20 december is het zover.... echt heel erg spannend.
Moet helaas weer een medical doen... ik dacht dat ze een jaar geldig waren maar als je van visum veranderd dan moet het blijkbaar weer opnieuw.. grrrr
Nu echt alle laatste dingen nog snel doen (VOG, renewal passport, medicals, Australian police clearance, statements...)

Erg spannend allemaal dus! Ook zijn we nu druk bezig met dingen voor het huwelijk plannen. Gaat echt een geweldige dag en huwelijksreis worden!!

Nou dit was het weer even voor nou!

Liefs Ivette

Hey there,
Wat leuk voor jullie dat het allemaal zo goed gaat  :up:
En waar gaat de huwelijksreis naartoe?

Have a good one,
Jolanda

Hey,
We gaan eerst naar Nederland voor een week om ook daar een receptie te geven en dan willen we 3/4 weken naar Afrika om een Safari te doen (Kenya, Tanzania, Zanzibar)!!!
Ivet

hoi yvet,

ik lees dat je huwelijksreis naar afrika gaat. dat lijkt me heel erg mooi om een keer mee te maken.

ik denk dat dat een van onze eerst vakanties zal zijn of al de kids wat groter zijn of als ze niet meer meegaan.

geniet van alles.

groetjes lisette

Heeel veel plezier op jullie huwelijksreis alvast! Enne... mocht je de mogelijk hebben, dan zou ik zeker bij Zanzibar gaan duiken! Schijnt helemaal fantastisch te zijn :up:

Back