GOT IT!!!!!....

Ja we hebben er echt onwijs veel zin in maar moeten nog errug lang wachen  :|
11 okt 2008 gaan we trouwen. Kings park is geboekt (1 week na het wildflower festival) en we hebben een grote open receptie voor iedereen die wil komen zeg maar!

Vandaag 1e gedeelte van Medical gehad, again... Gelukkig hoefte ik mijn X-ray niet meer te doen maar wel bloed prikken (heb een tattoo en piercing) en die vrouw kon het echt niet, heeft in beide armen (na 5 keer proberen) de naald mijn arm rondgedraait om er bloed uit te krijgen  :cry: voelde me zo ziek... haha Thoughy...

Liefs Ivet

Hi Ivet

De volgende keer moet je het JAn maar laten doen, bij mij ook altijd tig keer voor er een goed vat te voorschijn komt. Jan kan het in 2 keer bij mij ,scheelt toch wat ellende :lol: en leuk dat hij het vind om te doen :grin:

Deze week ben ik eindelijk klaar met mijn opleiding! Volgende week vrijdag kan ik mijn certificaat ophalen!!!  Echt blij dat ik klaar ben

Over 8 dagen hebben we ons interview voor het spouse visum! Het begint nu toch wel erg spannend te worden hoor!
We zijn bijna met alles klaar. Alleen nog een statement from household en alles certificeren (een vriend van ons is jurist en die gaat dat vrijdag doen) en dan is alles klaar... Nou ja, behalve dan het VOG natuurlijk maar die krijg ik hopelijk binnen 2 weken binnen!

Nerveuse groetjes van Ivette ;-)

Brrr.... Wel errug nerveus aan het worden nou hoor...
Morgen is het interview! We hebben alles klaar en als ze ons nou nog niet geloven dan weet ik het niet meer... haha
Heb net 31 pagina's met 759 emails van Neil uitgeprint  :p
We zijn minimaal 1000 keer door de checklist gegaan en heb minstens een millioen keer gekeken of we niet meer hadden (a 20 foto's, 27 kaarten en 7 uitnodigingen en 10 kaarten naar ons beiden...)

Gaat allemaal goedkomen!

maar wel nerveus  :?

Liefs Ivette

Het klinkt allemaal prima, maar ik snap je zenuwen
echt wel. Succes hè!!!!

groetjes Miranda  :smile: :up:

YES YES YES YES YES YES YES  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Nou, Vandaag dan het interview gehad om 9.15
Waren wat vroeger en mochten gelijk doorlopen. Onze caseofficer was erg aardig en vertelde ons dat ze onze gegevens in moest voeren en dat dat meestal wel een tijdje duurt dus dat we wel ons verhaal konden vertellen terwijl zij dat deed.
Dus alles verteld en toen heeft ze ons om de documenten gevraagt en al het bewijs. We kregen het meeste terug en ze zei al gelijk dat we erg veel hadden!
Het enige wat ik dan nog niet had is mijn NL Vog maar aan het einde zei ze dat ik die kon opsturen zodra ik hem heb. Ze gaat volgende week voor 3 weken op vakantie  :| Dus moeten nog wel even wachten op de brief dat de aanvraag is granted maar ze zei al dat ik me geen zorgen hoefte te maken....

YEEEEEEE.... Eindelijk niet meer stressen!!!

Liefs een erg blije ivette

Nog even wachten tot de schriftleijke bevestiging, maar dit heb je alvast in je pocket, yes!

Gefeliciteerd, Mariette

Gefeliciteerd!! Gaaf hoor!!

Heb even je verhaaltje gelezen bij het begin van je topic, maar inderdaad een mooie oplossing zo, eerst een studie doen, in plaats van voor je visum te 'moeten' trouwen terwijl je nog even wilt wachten.

Gaaf hoor meid, je hebt het goed voor elkaar daar Down Under!

En nu is het Officieel!!!
Vandaag van Immigration een brief gehad dat mijn visa is goedgekeurd!!!!!!!

ERRUG BLIJ!!!!!!!!!!!

Back