graagweg wil graag weg

bedoelde eigenlijk residential worker. In mijn EOI-test, heb ik deze ook kunnen aanvinken, waarmee ik voor de 190 uitkwam op 85 punten , ipv de 80 op basis van SW waarbij aantonen van SW moeilijk zal worden. (weet alleen niet zozeer wat voor opleiding ze verwachten bij Res.worker, aangezien hier in NL geen opleiding voor bestaat...)

W.b. die werkgevers verklaring; zo ver ben ik nog niet met mijn regelwerk ;) Maar denk zo dat de enige reden kan zijn dat ze moeilijk doen over een ' aangepaste versie van de werkelijkheid' als ze je niet kwijt willen ;)

Melbourne heeft erg mooie plekken. Tijdens mijn WHV nog gekeken of ik naast mijn jobje wat vrijwilligerswerk kon doen voor wat ervaring. Hierbij viel me op dat er veel werd gevraagd naar elderly care, maar ook in de zogenamaade ouderendorpen, waarbij relatief fitte ouderen wonen die wat extra zorg nodig hebben. Geen idee hoe aanbod is betreft psychiatrie?
Neem trouwens aan dat jullie al een uitnodiging hebben om te granten? da's al de goede weg richting Oz!

Nee joh! We moeten het contract met het emigratiebureau nog aangaan. Dat ik die social-work verklaringen van mijn opleidingsinstituut en de Nuffic (internationale diplomavertaling) al heb, was eigenlijk vooruitlopen op de zaken. Maar nu wel al handig. We verwachten komende week van start te gaan met de procedure. Het emigratiebureau schat de situatie heel haalbaar in.
Ouderenzorg vind ik ook wel aardig. Zolang het maar niet met dementerenden is, dat kan ik niet (petje af en diepe buiging voor degenen die daarmee kunnen omgaan).
Wijze moeder heb je overigens.
Vraagje: hoe krijg je die tekst daar geplaatst? Dat onderschrift bedoel ik.

Nee joh! We moeten het contract met het emigratiebureau nog aangaan. Dat ik die social-work verklaringen van mijn opleidingsinstituut en de Nuffic (internationale diplomavertaling) al heb, was eigenlijk vooruitlopen op de zaken. Maar nu wel al handig. We verwachten komende week van start te gaan met de procedure. Het emigratiebureau schat de situatie heel haalbaar in.
Ouderenzorg vind ik ook wel aardig. Zolang het maar niet met dementerenden is, dat kan ik niet (petje af en diepe buiging voor degenen die daarmee kunnen omgaan).
Wijze moeder heb je overigens.
Vraagje: hoe krijg je die tekst daar geplaatst? Dat onderschrift bedoel ik.
ow haha, je klonk alsof alles al settled was! Gewoon een en al enthousiasme ;) Heeel herkenbaar, gezien tijdstip dat ik zelf nog lekker bezig ben met vanalles en nog wat bekijken, terwijl morgen weer een weekenddienst wacht....

Moeder was zeker een wijze vrouw, zo wijs, dat ze me nooit van mijn dromen heeft weerhouden omwille van haar eigen wens om me in haar buurt te houden :D
Dat onderschrift heeft me eea aan uitproberen gekost. als je op je eigen naam rechtsboven gaat staan, dan komt er een pull-down menu, met daarin "signature". dit is dan wat standaard onder je berichten komt te staan. Had eerst gedaan bij 'status' maar dat was niet helemaal de bedoeling ;)

Heerlijk he, zo even helemaal met je hoofd bij Oz zijn, terwijl hier de regen met bakken uit een herfstachtige hemel komt vallen.... :s

Heerlijk he, zo even helemaal met je hoofd bij Oz zijn, terwijl hier de regen met bakken uit een herfstachtige hemel komt vallen.... :s

Nou en of! Al moet ik zeggen dat ik erg veel last heb van 'cold feet', en dat komt niet alleen van die herfstdag van vandaag.

Helemaal rechtsboven op je nickname klikken (of eroverheen scrollen) en dan komt er een uitwpmenuutje. De 2de link in het linkerrijtje zegt signature.

Nope... Ech nie... Bij mij staat er in het linkerrijtje als 2e item 'contact details'.
Nah ja, zal misschien later wel ergens in orde komen. Kan het ermee te maken hebben dat ik hier nieuw op het forum ben?

Groet, Juuut

Hey Juut
wellicht dat het te maken heeft idd met dat je nieuw bent. Ik zie dat je op 9 berichten staat. Mogelijk dat als je nog 1 berichtje plaatst, je hiermee de opties opent!

lekker doorl*llen dus ;)

Gemonde...? Da's niet ver van Oisterwijk, daar ben ik opgegroeid! (Ik dacht al, wat hoor ik toch een vertrouwd accent...):)

Gemonde...? Da's niet ver van Oisterwijk, daar ben ik opgegroeid! (Ik dacht al, wat hoor ik toch een vertrouwd accent...):)

Hahha, neej da's inderdaad dichtbij! Grappig dat je dit gat kent; velen rijden erdoorheen zonder het op te vallen ;)

Nou moet ik je tot mijn schande bekennen dat ik er nog nooit geweest ben... maar goed... gezellig hoor met al die Brabanders hier.

Back