Grammar

Guitarman

Active Member
Hallo lieve mensen,

Ik ben ook (samen met mijn vrouw) bezig met de IELTS.
Alleen nu ben ik qua grammar echt een O. Wie weet waar ik een goed boek/goede site kan vinden waar het een en het ander helder uit de doeken word gedaan hoe het werkt. Liefst met de juiste signaalwoorden/keywords erbij per Tense. Nou alvast bedankt
 
Hoi,
Ben je al in de bib gaan kijken ? Ik had daar enkele boeken gevonden die me wel verder op weg hebben geholpen. De website van australia network vond ik ook wel leuk.
 
Hoi,
Ben je al in de bib gaan kijken ? Ik had daar enkele boeken gevonden die me wel verder op weg hebben geholpen. De website van australia network vond ik ook wel leuk.
Kon niete cht iets vinden van mijn gading op de website. Bieb zal ik eens even kijken
 
Zo, dat kostte even een uurtje graven maar daar is het dan ;)

www.ieltstestonline.com

Ze was er erg happy mee (en haalde het met vlag en wimpel - IELTS N: L 9.0 R 7.0 W 9.0 S 8.0 )
Oh bedankt, ja ik zal er eens goed naar kijken. Misschien is het voor mijn vrouw ook wel een goeie. Al hoewel we eerst wel even genoeg boeken etc hebben voor IELTS. Persoonlijk ging mij het het meeste om de grammar
 
Mail ff je mailadres per PM. Heb genoeg werkbladen met uitleg liggen hier :) incl. oefeningen.
 


OFX
Back
Top