haha

Er komt een mailtje van Dirk aan. ALs je wil kan ik ook nog wat K3 laten meesturen (als je nog niet alles hebt...) en misschien nog wat Gerard Joling of Frans Bauer.... :evil:

Thank you very much.
Dat van Fransje K666 en Joling , dat was 1 van de hoofd reden dat ik ging emigreren .


http://www.youtube.com/watch?v=hd8dgmb24oQ


:grin: :grin: :grin:

Jack :evil:
 
Daar was een goedkopere oplossing voor geweest: TV alleen nog maar op buitenlandse zenders en geen radio maar aan, alleen nog maar eigen CD's opzetten.... Heb je nooiiiit meer last van ze :)
 
Is je vraag al beantwoord of wil je nog een reactie van Dirk krijgen? Dan laat ik hem wel even een mailtje sturen :)

Ben 60 uur non-stop op dat mailtje aan het wachten van Dirk.
Mijn ondergoed van de laatste 5 dagen gaat al aardig stinken en hou mijn ogen bijna niet meer open , vandaar dit mailtje.
Mijn reet bips doet pijn van het zitten op dezelfde plek......
Wie o wie heeft de oplossing met plaatjes en voorbeelden hoe ik limewire en andere muziek van de pc op dvd (volgens Alie lukt dit alleen op "CD")kan branden.

Thanks,

Jack :evil:
 
Ik zeg niet dat je het niet op DVD kunt branden.. maar ik veronderstel (misschien ten onrechte.. wat ik betwijfel) dat jouw car CD speler geen DVDs kan afspelen..
 
Terwijl ik vanavond mijn man nogmaals zal aansporen om je te mailen, zal ik beginnen met de basis. De gemiddelde CD-speler in de auto kan inderdaad alleen CD's aan. Natuurlijk kan je veel meer kwijt op een DVD, maar die doet het nu eenmaal niet in je auto. Misschien dus een goed idee om dat programma dat Lost had aangeraden niet gelijk weg te gooien, maar dat nogmaals te proberen en dan je *.mp3 bestanden op een CD te branden. Denk dat dit al een flinke oplossing zal geven.

Ga trouwens ook nu gewoon even douchen, dat zal je vrouw wel kunnen waarderen, kan zij ook weer het huis in, want Dirk is nu toch nog aan het werk.... :cool:

Sas
 


OFX
Back
Top