hallo allemaal,even voorstellen..

"konijntje1976 said:
Simone said:
Hans de Visser said:
En voor zover ik weet kun je een WHV niet verlengen"]

Yep, klopt...

Ik vind het ook erg vreemd...........

Mijn vriend heeft een werkgever gevonden die hem een vaste aanstelling gaat geven,krijgt hij dan zijn vaste visum???
Dat hangt ervan af. Als het een contract voor bepaalde tijd is, dan kan het zowel een tijdelijk als een permanent visum zijn. Het is maar net hoeveel tijd, moeite en geld die baas erin wil steken. Als het een contract voor onbepaalde tijd is (al lijkt me dat sterk), dan krijgt hij naar ik aanneem een permanent visum. In beide gevallen zal er waarschijnlijk een voorwaarde aan het visum worden verbonden, nl. dat hij tenminste 2 jaar voor die werkgever moet blijven werken, maar zeker weten doe ik dat niet. Zoek op www.immi.gov.au naar "employer sponsored visa" of "visa class 457" voor meer informatie. Als hij inderdaad een visum krijgt, moeten jullie informeren naar de mogelijkheden om jou ook op die visumaanvraag te krijgen als partner. Scheelt je later een hoop moeite en kosten. Om als partner mee te kunnen zul je wel aantoonbaar een langdurige (>1 jaar) relatie moeten hebben.
 
dat heb je goed hans. maar ook wordt het een stuk goedkoper als ze meekan op zijn visum. scheelt de kosten van een hele werkvisum. :wink:
 
Back
Top