Hans&Arjan - Laatste stand (YESSSSSSSSSSSSSSSS)

[quote author=Hansie link=topic=6640.msg84476#msg84476 date=1173978509]
VOG's nogmaals ingescand,in kleur, en opnieuw gemaild. Er zit alleen bijzonder weinig kleur in de echte VOG's zelf, dus nu maar hopen dat deze scan "kleurig" genoeg is  :x
[/quote]

Ik ben nu net begonnen met het invullen van formulier 47SK en daarin lees ik op het voorblad dat ze dus van alle officiele documenten een gecertificeerde kopie willen hebben m.u.v. het "Police Clearance Certificate". Dat moet het origineel zijn. Dit Police Clearance Certificate dat is toch de VOG?

Als je de Police Clearance pas na verzoek van de DIAC opstuurt, dan mag je een (in kleur!) gescande scan emailen naar je CO.

Gefeliciteerd :congrats:

Jullie gaan als een speer, zeg :up:

Mariette

Btw, als je gescande documenten stuurt moet je die dan naar dat speciale scan email adres sturen?
En stuur je ze dan als attachment of echt als gescand document?

Ik heb het document gescand en er een .pdf van gemaakt. Deze is door de agent als attachment gemaild naar: aspc.region.5@immi.gov.au

(dit adres uiteraard afhankelijk van je CO en/of je regio)

GEWELDIG!!! GEFELICITEERD!!!

:dance: :congrats: :dance:

en het andere visum laat vast niet lang op zich wachten!!

Groetjes,
Lela

Gefeliciteerd Arjan  :happysun: :happysun:

Hopelijk heb jij niet lang te wachten voor jouw brief.

Groetjes,
Susan

[quote author=Hansie link=topic=6640.msg85690#msg85690 date=1174989771]
Ik heb het document gescand en er een .pdf van gemaakt. Deze is door de agent als attachment gemaild naar: aspc.region.5@immi.gov.au

(dit adres uiteraard afhankelijk van je CO en/of je regio)
[/quote]

Ze zijn nu (door mij) doorgestuurd als jpg attachment, ik sch..t p..k.n dat ik iets fout doe het gaat om een herkeuring die ws niet precies op tijd binnen zal zijn.
In zulke situaties is het dus echt handig een agent te hebben.
Maar ja het leek dus zo'n simpele aanvraag in het begin :dunno:

Mariette

Och windows kan ook gewoon jpg's tonen, dus ik denk dat ze dat ook wel accepteren. Mocht het niet goed zijn dan vragen ze wel om iets anders, ik neem aan dat ze dan snappen dat je wel op tijd wilde zijn... toch..

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

PROFICIAT !

Veel succes met het wachten op het tweede visum!!

Groetjes
ines

[move][size=24pt] JIPPIE [/size] [/move]

Nu kunnen jullie vast snel gaan!!!
Veel plzier  :cool: met wachten op de jouwe!!

aukje

Back