Hans&Arjan - Laatste stand (YESSSSSSSSSSSSSSSS)

Vaaaaaaaaag ??? Ambulance kosten via de electriciteits rekening? Moet vast een geemigreerde Belg zijn geweest die dat heeft bedacht ;) (en voor de vlamingen hier: het was vast een Waal! :p).

Tja :) 't Is een manier hè. 't Komt in QLD neer op 97 dollar nog wat per jaar. En samen met iets anders op 1 rekening scheelt het weer een envelop en veel administratie. Weet trouwens zeker dat het ergens anders op het forum ook vermeld staat - dacht ik denk ik geloof ik ;-)

Heeee Hansie!!!

het regent hier maar, en regent, en regent- sunshine coast noemen ze dat- er is zelfs een cycloon waarschuwing- dus misschien komen we eerder dan je dnekt- jij wil natuurlijk ook rivers crossen in onze huey he??
ons rijbewijs was een stuk makkelijker trouwens, dus er verschilt nog wel het een en ander tussen vic en NSW- misschien dat de ambulance bij jullie ook niet via de elec. bill gaat? En mag je dan wel ziek zijn ver weg van een ziekenhuis als je nog geen huis hebt? (en dus geen electriciteis bill???)

auk

[quote author=Eerainuh link=topic=6640.msg102535#msg102535 date=1194956754]

Eén ding ter info; voor ambulancekosten betaal je via de electriciteitsrekening; 
Doei!

Ireen
[/quote]

In NSW moet je zelf voor een ambulanceverzekering zorgen. Gaat hier NIET via de stroomrekening

Erna

[quote author=mammavark link=topic=6640.msg102571#msg102571 date=1195009932]
jij wil natuurlijk ook rivers crossen in onze huey he??
[/quote]

Met jou wil ik alle rivers crossen mammavark  :surfer: :surfer:

[quote author=Erna link=topic=6640.msg102574#msg102574 date=1195018828]
In NSW moet je zelf voor een ambulanceverzekering zorgen. Gaat hier NIET via de stroomrekening
[/quote]

Ah, geld alleen voor de bananabenders dus ;)

[quote author=Hansie link=topic=6640.msg102587#msg102587 date=1195032626]
Met jou wil ik alle rivers crossen mammavark  :surfer: :surfer:
[/quote]

:grin:

Hey Hansie, hoe staat het eigenlijk met jobhunten? Zijn jullie al op zoek of zijn jullie nog een beetje 'vakantie' aan het vieren? :)

Met mijn draadje is het prima. Met mij overigens ook :smile:
En bij jullie in Sydney? Is dat nog steeds leuk of komen jullie al naar Melbourne??

Groetjes, Chantal

Sydney nog steeds helemaal top natuurlijk. we komen we geregeld in Melbourne op bezoek, o.a. bij Mammavark; die dan toevallig weer hierheen komt over een paar weken!

G'day!

Heb net jullie draadje gelezen, want die kende ik nog niet. Is Oz helemaal wat jullie ervan verwachte? Jammer genoeg zie ik niet in jullie berichten hoe de start in Oz is gegaan. Altijd leuk en handig om te weten hoe het gegaan is.

Leuk om te lezen dat jullie nog stees bevriend zijn met Mammavark :up: Jammer genoeg zit ik nog niet in Oz, anders had ik wel op hun beestenboel willen passen :wink:

Groetjes,
Kathren

we komen we geregeld in Melbourne op bezoek, o.a. bij Mammavark; die dan toevallig weer hierheen komt over een paar weken!

Hmm ik weet niet of ik dit nog steeds Melbourne vind..... Maar veel plezier!

HA, de mensen hier wel hoor, het is tenslotte maar 50 minuten naar het CBD, minder dan vanuit veel buitenwijken!! (maar we wonen wel heeeeel veel leuker!)
Sydney was leuk hoor! lekker eten daar, en mooie jongens!

@ mammavark :
ik ben eens op jullie blog gaan kijken, wauw wat wonen jullie ongelooflijk tof!!!

Daar zou ik zo voor tekenen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

Wat doen jullie dan juist voor werk van thuis uit, want dat kon ik nergens vinden...gewoon uit nieuwsgierigheid hoor

grtjes
ines

HA, de mensen hier wel hoor, het is tenslotte maar 50 minuten naar het CBD, minder dan vanuit veel buitenwijken!! (maar we wonen wel heeeeel veel leuker!)
Sydney was leuk hoor! lekker eten daar, en mooie jongens!

Ik weet dat het maar een stukje van niets is en zou ook graag naar het oosten verhuizen, helemaal nu mijn appartement nog steeds doorweekt is! Alleen om nu alleen al die kant op te komen zie ik nog niet helemaal zo zitten. Als ik zeker weet dat mijn meisje deze kant op komt dan is het voor ons wel duidelijk, op naar het oosten! Al begin ik de huizenjacht hier ook behoorlijk zat te worden $400 per week en dan nog elke keer naast de pot te pissen :angry:

Sydney is en blijft leuk! Leuk stukje op jullie blog.

Chantal

Back