HEEEEL Spannend

gerard

New Member
Hoi Iedereen

Het word nu heel spannend!!!!!!Paspoorten terug gekregen van Berlijn.....Ticket geboekt op 1 Febr 2007 met Singapore airlines. 11:15 gaat onze toestel richting Perth. Ik begin het nu wel een beetje te knijpen, ook omdat we er nog nooit geweest is :roll: :roll:

Inboedel word straks ingescheept, dan is het weer een stukje dichterbij.Morgen is mijn laatste werkdag,en het groot wachtperioren is dan begonnen.... :shock: Nu dat het hele papieren rondslomp achter de rug is kom je toch een beetje in een gat te zitten want je hoef niets meer te doen!!ALLES IS KLAAR. Aan het ene kant HEEEEEL blij en aan de andere kant toch wel bang. Je gaat wel met vrouw en kinderen en heb toch met veel onbegrip van menzen te maken.Het is niet altijd effe makkelijk, maar we staat er voor 100% achter en dat is ook echt nodig.

We zie wel als we er komen.Eerst maar een hotelletje om bij te komen......auto kopen en een beetje rond rijden om te zien waar we heen wil......

Ik ben wel heel blij met deze forum want wij begrijpen elkaar en weet waar wij het voor doet :up: :up:
EEN HEERLIJKE SITE!!! :happy:

Groetjes, Gerard, Brechtje en kinderen

Wat spannend!!! En eigenlijk is het ook nog heel snel gegaan zeg  :up:

Nog 29 daagjes en dan gaan jullie!!!!

Groetjes,
Lela

Kijk, dat is nog eens ondernemen. Met het hele gezin ergens naar toe gaan waar je nog nooit bent geweest en dan ter plekke gaan onderzoeken waar je je gaat vestigen, erop vertrouwend dat het wel goed komt. En zo is het maar net, je hebt tenslotte elkaar en het zonnetje zal ongetwijfeld schijnen.
Ik zou het nu niet meer op een dergelijke wijze durven (waarom weet ik eigenlijk niet), maar klasse dat jullie het wel doen!  :up:

Veel succes!

Wauw, wat spannend zeg.
Het gaat zeker goed komen met jullie, jullie zijn al zo ver gekomen dus dan komt de rest ook wel goed.
Succes  :up:

Groetjes van Jolanda

Dag Gerard,

De meeste mensen zouden op het punt willen zijn waar jij nu bent.
Geniet ervan.

Wens je veel plezier in de komende tijd en ofcourse van je nieuwe thuis.

Jack :evil:

Hoi Gerard

Heel veel succes met de laatste loodjes. Voor je weet is het voorbij en zit je in het vliegtuig naar Perth. Een nieuw en spannend begin.
Wie weet komen we elkaar daar tegen wij vliegen as. maandag.

Groet Erna

Veel succes met alles verder en
1 februari is er inderdaad zo  :lol: :lol:

groetjes Miranda  :smile:

Wat snel al. Ik kan me voorstellen dat het ook wel spannend is hoor, nu het zo dichtbij komt. Maar goed, komt goed.

Veel plezier daar.

gaaf hoor... kun je niet de 3e gaan met Malaysian..dan zitten we samen :grin:

succes met alle laatste dingetjes en zoals de anderen al zeggen... ook daar komt het wel goed :up:

Nu ik hier zo weer achter mijn pc zit zie ik dat er heel wat van jullie luitjes al zover zijn dat jullie kunnen vertrekken! Erna a.s. maandag en Inge de 3e van februari. Spannend hoor! Hebben jullie allemaal al plek? Of zijn wij de enige die op de bonnefooi gaat?

Is er toevallig ook één of ander "migration club" in Perth. Allemaal Hollandse emigranten bij mekaar voor een gezellige barbeque. Kijk dat lijkt mij nou hartstikke leuk :happysun: Perth pete heeft al vaker wat geregeld (dacht ik te hebben gelezen). Nou in ieder geval wij komen eraan. :dance:
Groetjes Gerard en Brechtje

[quote author=gerard link=topic=6256.msg77978#msg77978 date=1167763135]
Erna a.s. maandag en Inge de 3e van februari. Spannend hoor! Hebben jullie allemaal al plek? Of zijn wij de enige die op de bonnefooi gaat?
[/quote]

Wij hebben nog geen plek maar kunnen eerst bij mijn schoonmoeder in huis. Maar ook met een tijdslimiet omdat de dieren (3 honden en 3 katten) na 3 weken uit quarantaine komen en ik ze daar niet allemaal kan hebben. Dus we gaan meteen op zoek naar een eigen stek. Heb al een makelaar gemaild voor een bezichtiging maar nog niets gehoord..die zal wel denken.. die muts woont in NL zal wel niet serieus zijn :?

Jeetje Gerard,

Wat gaat dat snel ineens, heel veel succes, sterkte, plezier en nog veel meer toegewenst.
Je zal zien, het zal allemaal goed komen.
Wij gaan ook op de bonnefooi met een heel gezin, maar ben niet ongerust.

Ik kan wel begrijpen dat het opeens zo eng lijkt als het zo dichtbij komt.

Heel veel plezier in het zonnige Oz en
toy, toy, toy.

Mariette

Hoi Gerard en Brechtje,

De laatste loodjes. We denken met regelmaat aan jullie. Succes enne niet vergeten te zwaaien he als jullie in Perth zijn aangekomen. Wij zitten dan hopelijk met mooi weer aan de andere kant!!!!

Ps We zijn druk aan de studie!

Groetjes
Markus en Jeannette

Nog even wachten, dat kan er nog wel bij.
En dan gaat jullie grote avontuur echt beginnen.
Is er iemand die jullie opwacht van het vliegveld of staan jullie er gelijk helemaal alleen voor?
In ieder geval veel suc6 met de laatste loodjes en alvast een goede vlucht gewenst.

Groeten,
Wilco

Hoi Gerard

Wij hebben voor de eerste 3 weken een cabin geboekt in een caravan park. Dit omdat het zomervakantie is en we deze keer niet de gok durfden te nemen om niks te boeken.
Heb ook wat makelaars gemaild maar hoor ook bijna niets terug, ze wachten denk ik tot je gearriveerd bent , wordt het misschien wat interessanter voor hun.

Zet hem op met de laatste loodjes

Groet erna

Gerard & Brechtje!
Wat spannend! Het komt helemaal goed hoor! Zo'n cabin huren is misschien voor jullie ook een goed idee.
Een makelaar vanuit NL inschakelen is eigenlijk een beetje zinloos, ze doen idd niets totdat je gearriveerd bent. Vergeet niet dat je met de nodige bewijzen moet kunnen aantonen dat je een goede huurder bent/zult zijn.

Heel veel succes alvast met alles!

Groetjes Lin

Hoi Erna

We hebben zelf ook al heel wat moois gezien, maar is wat in het binneland.De reden is PRIJZEN :shock:
Aan de ene kant willen we ook meteen kopen omdat alles zo verschrikkelijk de hoogte in vliegt,maar aan de andere kant,als je niet weet waar je gaat werken, school voor de kinderen etc.etc.
Wilde jullie van het begin af kopen of hebben jullie ook overwogen om te huren???

Wij komen net na de vakantie aan maar heb effe het site bekeken, en ben ook van plan om met zo iets te beginnen. Adres op jullie pagina.... :up:
In ieder geval, heel veel sterkte.

Wilco: Ik heb wel contact met mijn zus,en hoop dat zij er staat als wij er aan komt :up: :wink:
maar vandaar moeten we plank gas om snel te "settelen"

Net een bericht van Lin binnen gekregen,Bewijs heb ik geregeld van het laatste 7 jaar, vertaald en al :cool:
Info van een goede Site

Groetjes Gerard

Wij vertrekken op 10 februari voor 5 weken naar Nederland. Zijn er mensen die rond die tijd aankomen en zin hebben om op ons huis te passen? Stukken goedkoper dan een hotel en wel zo handig voor beide partijen  :grin:

Gerard, we hebben jullie net ook een persoonlijk berichtje gestuurd met meer informatie erin.

Groetjes,

Roel en Ilse

Al het beste Gerard!

Ook ik vertrek op de bonnefooi (4 maart a.s.), maar ik probeer nog via de regering van S.A. een "on arrival accomodation" te regelen. Mocht dat niet lukken, dan kruip ik gewoon in een Hostel. Met een gezinnetje is dat wellicht iets lastiger, maar wel een goedkopere oplossing dan een hotel.

Veel succes op je nieuwe bestemming!

Bart

Back