helemaal alleen naar oz.....?

Hey Henk,

Sorry hoor maar je lult een tikkeltje uit je nek of je vindt het gewoon leuk om te overdrijven
De economie in NL is helemaal niet zo bad als jij denkt dat het is.

Jij bent geloof ik afgestudeerd?
Als ik om me heen kijk dan zie ik het gebeuren dat afgestudeerden weer volop geworven worden.

Ik heb ook back-ge-packt in Oz en vond het uitermate kut om weer terug te komen.
Maar dan moet je gewoon weer je leven op de rails krijgen en dan komt jouw moment vanzelf wel.

Als je niks probeert en uitgaat van het negatieve, dan zul jij inderdaad niet snel een baan vinden.

:up:
 
[quote author=AJ link=topic=1549.msg27344#msg27344 date=1126450358]
Als je niks probeert en uitgaat van het negatieve, dan zul jij inderdaad niet snel een baan vinden.
[/quote]

@Henk:
Als ik werkgever zou zijn zou ik inderdaad iemand met zo'n instelling niet bovenaan mijn lijstje zetten. Vergeet niet dat de procedure om een visum te krijgen ook niet makkelijk is en dat je wel een doorzetter moet zijn om de finish te halen. Ik ken je verder niet persoonlijk, maar het komt nogal over dat het allemaal moet komen aanwaaien, anders hoeft het verder niet. Helaas werkt het zo niet.
 
Eens met heren AJ & Tinus!! En Australia might be easy going....maar ook hier komen de banen (ondanks het lage werkeloosheidscijfer) je niet aanwaaien.  Je moet echt wel knokken voor je "plekkie" maar goed het is in ieder geval in een mooie omgeving! :-D maar even serieus....zorg dat je in "the right frame of mind" zit voordat je deze kant op komt :up:

Groetjes
Syl
 
Back
Top