HELP! DIAC heeft toch ook een ander nummer?

kallie

XPdite Sponsor
Hi allemaal,

Ik probeer DIAC te bellen, maar lukt niet, terwijl ik al eerder telefonisch contact heb gehad met een medewerker.
Waarschijnlijk slaat gewoon de paniek toe en kan ik zelfs de simpelste dingen niet meer.
Ik weet nog wel dat ik toen ook meer moeite moest doen om verbinding te krijgen.

WAT DOE IK VERKEERD???

Desperate Mariette
 
Geen idee wat je fout doet. Inkoppertje, maar houd je wel rekening met het tijdsverschil dat nu 7,5u is ipv 9,5u?

Als het een nummer in adelaide is dan zou je het vanuit NL moeten draaien als  0061 8 xxxx xxxx waarbij de 8 kruisjes staan voor het abonneenummer - het eerste kruisje is in 99% van de gevallen ook een 8 (dus los van de 8 direct na 0061).

succes,
 
nee van die 8 klopt niet want het is volgens mij een soort van 0900 nummer.

Het nummer is 1300 364 613 en vanuit Nederland dan nog 00 61 ervoor.
Dus kom ik op 00 61 1300 364 613 Waarom krijg ik dan toch "Dit nummer is niet in gebruik"

WIE OH WIE?

Of zou het zijn dat ze woensdag maar tot 13.00 uur bereikbaar zijn?
(Maar dan is het nummer toch nog wel in gebruik?)

Ikke snapnie
 
Je doet niets fout en het nr. is goed.

Zit nu op mijn werk (werk in Adelaide) en ik heb het nr. net gebeld.

Helaas het is na 1 pm gesloten (en het is nu 10 over half 3).

Morgen zijn ze weer bereikbaar.

Succes morgen!

Groet Nicole
 
is het niet zo dat dat 1300 nummer alleen te bellen is vanuit australie.....?

heb je geen ander telefoon nummer zoals 08-92******* wat je moet draaien vanuit het buitenland....?

gr. sab
 
Hé da's een goeie.

Heb het net nagevraagd aan een collega en volgens haar lukt het bij sommige 1300 nummers wel en sommige niet.

Toch maar zoeken of je nog een ander nummer hebt.

Groet Nicole
 
kga zowiezo zoeken, maar in het verleden heb ik dit ook aan de hand gehad en na een paar keer proberen wel doorgekomen met hetzelfde nummer.
Maar ik zal heus toen wel iets hebben toegevoegd of weggelaten.
Sh*t waarom duurt het ook allemaal zo lang, anders zou ik het misschien nog wel weten  :|

Tzou allemaal niet zo erg zijn maar timeframe for response eindigt 29 maart en de medicals kunnen onmogelijk al binnen zijn in Sydney. Zijn pas vrijdag op de bus gegaan.
Heb al drie keer gemaild naar CO en krijg maar geen antwoord.
Terwijl ik begin Maart al de volgende dag antwoord had van CO.

Heb voor de zekerheid ook maar een berichtje gestuurd naar LCU.
Deze week is echt de meest zenuwslopende van het hele jaar.

Gelukkig heb ik een schat van een sponsor die zelf ook allemaal achteraan gaat zij zou ook contact opnemen met CO dus op hoop van zegen.

Ik ben nog niet uitgestreden :x

Mariette
 
Go Mariette!!!!

Meid blijf het proberen, ik heb inderdaad ook de volgende info gevonden:

Telephone
+61 1300 364 613 (outside Australia)
1300 364 613 (in Australia)

Telephone hours
0900 – 1600 Monday to Friday (except Wednesday)
0900 – 1300 Wednesday

Helaas is het nu al 16:48 uur, dus dat gaat vandaag niet meer lukken  :|

Succes!

Groetjes,
Lela
 
Nou weer echt alles geprobeerd.
Als ik m'n nicht probeer te bellen lukt het wel. Ligt toch echt aan het 1300 deel.
KAN WEL JANKEN!!!  :cry2: :cry2:

:thinking: :wall: :loudcry: :cry2: :devil: :dunno: :w00t:

Het gekke is dat een fax versturen wel gaat.
Dus heb ik dat maar gedaan Returnable Coversheet volgeschreven en nu maar hopen datze dat ontvangen en dat dat hij nu eindelijk iets van zichzelf laat horen.

ksnap het echt niet meer :cry:
 
Hoi Mariette,

Onze medicals waren ook 'te laat', ik heb toen de Case Officer gemaild dat ze onderweg waren, was geen probleem. 

Het komt goed, ben nog aan het duimen  :up: voor je.

Groetjes,
Susan
 
Ook hier DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM...

trouwens waarschijnlijk heeft je CO je mail wel gehad, maar nog geen tijd gehad om te reageren!!

Groetjes,
Lela :up:
 
Hi Susan,
heeft hij je ook bericht teruggestuurd dat je extra tijd kreeg of zoiets of merkte je gewoon later dat je die extra tijd had gekregen.
Ik loop al te mailen vanaf vrijdag, volgens mij zijn ze helemaal ziek van me aan't worden daar.

Hi Lela, laten we hopen dat dat de reden is, vorige keer begin Maart kreeg ik gelijk de volgende dag al bericht terug.

Mariette
 
Hoi Mariette,
Onze medicals zijn pas verstuurd door de paneldokter op de dag dat ze al binnen hadden moeten zijn.
Ik had een mail naar de CO gestuurd en het was dus geen enkel probleem.

Kop op, alles komt goed!!!! :up:

Groetjes
Ineke
 
Hoi Mariette,
Dit was wat ik toen kreeg van mijn CO:

"Dear Ms XXXXXXX,

Thanks for confirming that you received the letter.  In regards to the due date for submission of documents, as police clearances may take longer than that to obtain, it is acceptable to provide only evidence of having applied for these within the time frame with the certificates themselves to be provided once received.   

Regardless, nearer to the due date, please advise if you require further time to provide requested documentation.
"

Dus ik heb gewoon gemaild dat we de medicals gedaan hadden, dat ze onderweg waren en dat ze later binnen zou zijn dan de deadline.  CO heeft geantwoordt dat het geen probleem was.  Toen was het mogelijk om de CO rechtstreeks te mailen maar nu moet alles via formulier op internet en dat kan een paar dagen duren voordat je antwoordt krijgt (is mijn ervaring).

Later bleek het dat ik een nieuwe versie van een form moest sturen (ivm geboorte zoontje) en die heb ik 4 maanden te laat opgestuurd, en vandaag de grant brief gekregen, dus probeer niet zo veel zorgen te maken, komt goed  :up:

Groetjes,
Susan
 
Ja,

Normaal doe ik ook niet ZZZOOOOO spastisch, maar het hangt er nu toch wel echt om.
Loop echt op de punten van m'n zenuwen en heb letterlijk geen duimen meer over, zenuwen liggen bloot zullen we maar zeggen :lol:

Ik heb al meerdere malen gemaild en denk dat ze nu wel echt ziek van mij aan't worden zijn.
Het is ook zo waardeloos dat nieuw mailsysteem van hun, vond het eerst makkelijker.

En wat betreft de evidence ik heb de nota van de paneldoctor maar gemaild en de assistente heeft er een briefje bij geschreven.
Hopenlijk was het zo onleesbaar dat ze niet konden zien dat het in het Nederlands stond :|

Maar goed was duidelijk te zien dat het op 8 maart is afgenomen.

Nou Ineke, als ik dat zo hoor valt het met ons allemaal nog wel mee :smile:
We moeten maar afwachten, alles zal reg kom, hopen we dan.

En jullie Susan nogmaals gefeliciteerd, this must be one of the happiest days of your life. :up:

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie steun.

Mariette
 
Hoi lieve Mariette,

Arthur heeft ook vaak geprobeerd te bellen, omdat het allemaal zo lang duurde nadat onze medicals verstuurd waren (maar die lagen gewoon nog bij de panelarts. (#@$) - Hij kwam er achter dat ze niet werken op woensdagmiddag, en ook niet na 16.00 'smiddags. Dus dat maakt ze ook al redelijk onbereikbaar!

iK HOOP HOOP HOOP dat het allemaal lukt, ik vind het zo erg voor jullie dat het zo spannend is!! Heel veel succes.

aukje
 
Hoi Mariette,

Je hebt echt alles goed gedaan zo te lezen, ik heb ook de nota gemaild als bewijs dat de medicals gedaan waren.

Ik ben met je eens, nieuwe mail systeem is wel *&%$&%^$&^%.  Bij mij duurde het bijna een week voordat ik antwoord kreeg.

Dat spastisch is heel begrijpelijk! 

Groetjes,
Susan
 
Het heeft nu wel geen zin meer om te bellen, maar wil toch wel weten hoe het dan komt dat ik alleen maar die melding krijg dat het nummer niet in gebruik is.
Heb alle mogelijkheden al geprobeerd.
Weet dat het nooit zo gladjes ging en dat ik een beetje moest goochelen, maar weet echt niet meer waarom het toen wel lukte en nu niet meer. :dunno:

Aukje, weet jij nog welk nummer jullie nu precies belden?
Kan het niet uitstaan, dus moet het weten.
Ik heb nl ook gebeld op tijden dat ze wel degelijk bereikbaar horen te zijn.

Mariette
 
En Mariette???????
Is het nu wel gelukt??????

Ik hoop het voor je,
en je weet het hé........duim, duim, duim, duim  :up:

Groetjes,
Jolanda
 
Back
Top