HELP! DIAC heeft toch ook een ander nummer?

Kijk uit Jolan, voor je het weet heb je geen duimen meer over.

Maar goed bellen mocht echt niet meer lukken, maar eeens zal ik er achter komen.
Maar eindelijk hebben we een berichtje op onze eerste mail van vorige week vrijdag gehad.
Dat ze de uitslag van LCU afwachten en mochten ze nog iets nodig hebben we het wel van de CO te horen krijgen.

NOU, was dat nu zo moeilijk???????? Om daar een week voor nodig te hebben.
Asl ze alle mailtjes van ons gaan beantwoorden zijn ze nog wel effekes zoet :lol:

Kan wel zeggen dat dit eeen erg spannende week is geweest en dat zal de volgende week ook wel worden.

Mariette
 
Hoi Mariette

Houd moed zou ik zeggen hopelijk krijgen jullie deze week het verlossende antwoord.
En je weet ik blijf gewoon door duimen!!!!!

Groetjes Erna
 
Goed dat je eindelijk een respons kreeg Mariette, sterke de komende week.

Groetjes van een duimend  :up: :up: :up: Susan
 
Pffff... gelukkig dat je eindelijk bericht hebt ontvangen!

*smeert duimen even in met verzachtend zalfje, Aloe Vera?:)*


Zo, duimen zijn er weer klaar voor: DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM voor een goede uitslag deze week!!!!!

Take care,
Lela
 
Nou, ben ik weer.

Weet iemand toevallig of DIAC ook nog een ander nummer heeft in plaats van een 1300 nummer.
Ik kan me inderdaad herinneren dat we vorige keren een nummer hebben gebeld met een 8 maar dat weet ik niet meer en op de site staat het niet meer.
En de fax die we hebben gestuurd (ook een nummer met een 8) is wel goed verzonden zonder problemen.
Maar bellen naar een 1300 nummer kom ik geheid niet door.

Mariette
 
Mariette,

Ik heb met wat googlen het volgende nr gevonden: Tel: (08) 8237 6666  , Aangezien het faxnr (08) 8237 6699 is, zou dit het proberen waard zijn.

succes!
Hans
 
[quote author=Hansie link=topic=6810.msg86389#msg86389 date=1175779980]
Mariette,

Ik heb met wat googlen het volgende nr gevonden: Tel: (08) 8237 6666  , Aangezien het faxnr (08) 8237 6699 is, zou dit het proberen waard zijn.

succes!
Hans
[/quote]

@Jolanda, dat is helaas het nummer dat je alleen vanuit Australie zelf kunt bellen.

Hey Hans. Hoe heb je dat gevonden? Ik ben een hele tijd op google en ixquick aan het zoeken geweest en de yellow and white pages, maar kon niets vinden en nog steeds niet.

Heb wel gebeld maar kreeg een soort versnelde toon van overgaan. Mogelijk is dit omdat ze nog niet open zijn. En aangezien slaap ver te zoeken is probeer ik het nog wel een aantal keren voor ze weer sluiten, alleen hopen dat ik Erwin uit zijn bed kan krijgen.
Over het algemeen willen ze alleen met de main applicant praten, ook al ben ik de spelbreker deze keer.

Ga het gauw weer proberen en laat het weten als het raak is. :up:

Mariette
 
Nou nog een keer geprobeerd maar nog steeds een rare toon en gezocht op de internationale telefoongids (Ook omgekeerd) maar dit nummer werd niet herkend.
Ga denk ik toch maar ff slapen en morgenvroeg maar weer proberen. :|
 
Hoi Mariette

Ik zie dat je het vandaag weer wilt proberen , sorry voor jou maar vandaag Goede Vrijdag is alles dicht hier.
Probeer van je lange weekend te genieten en ff niet aan denken en slaap inhalen.

Groetjes Erna
 
Back
Top