nou zeg, ik vind het heel fijn dat jullie zo reageren, het zet me wel aan het denken, ik hou heel veel van mijn man en hij van mij, dus zonder elkaar is gewoon geen optie, wij hebben samen een zoon Tyler (hmm engels naam, go figure!) van bijna 9 maanden, en wij heb toen ik zwanger was er over gepraat dat er een concrete beslissing moet zijn VOOR dat Tyler op leeftijd is om naar school te gaan. Speciaale dagen zoals kerst enzo zijn niet zo belangrijk voor zijn familie, maar aan mijn kant zijn dat echt dagen om met zijn allen te zijn.
Mijn man zit hier plannen te maken voor als het beter weer wordt, want binnen zitten vind hij niet zo leuk, maar te warm is ook niet goed!!(ik ben hier gewoon mijn gedachtens aan het typen hoor, dus als het een beetje door elkaar is....)
ik vind het winter vreeselijk, ik ga gewoon niet naar buiten, veels te koud! en de warmte vind ik juist heerlijk, wij zijn net geweest voor 6 weken van half november to eind december 2005 en ik kon er niet genoeg van krijgen, Tyler had er ook geen last van, hij vond het heerlijk daar, toen wijn terug waren vond hij het niet zo leuk om ingepakt te worden voor de winter kou.
Goed, ik bedoel, een leven in Australie waar je dan naar de Nederlandse winter komt is toch ook een compromise of niet?
of van zomer naar zomer? in de zomer is er toeminste leven in het dorpje hier, in plaats van een ghost town!(SLUIS - ZEELAND)
:-D