HELP

Henk J

New Member
Hoi allemaal!

Ik heb een hele lange tijd terug een visum aangevraagd. Aantal maanden terug. Ze hebben alle informatie al even in huis, maar nog steeds geen bericht van DIMA.

Afgelopen maandag heb ik ze een mail gestuurd met de vraag wanneer ik uitslag kan verwachten. Ook daar geen reactie op. Wat moet/kan ik doen??????????????????????????????????????????

:| :| :| :| :| :| :| :|
 
Geduld is een schone zaak...

Haastig spoed is zelden goed....

Het komt wel jongeman. :up:,
Ze moeten het verwerken (kost zo al min. 1 week) dan nog opsturen ( 4 dagen min.)
take it easy, maak je niet druk met dit warme weer, volgende week zal het wel in je bus liggen.

Gr, van Jack  :evil:
 
He die Henk J.,

ik dacht er net aan maar wat als je ze eens gaat bellen en zegt dat ze !@#$%^$% moeten opschieten omdat je opleiding over ruim een week begint!!!!

Cheers vanuit Perth
 
Uhuhuh, Isn

Blijf altijd netjes en rustig wat er ook gebeurt.

Jack :evil:
 
Ehhh Jack,

uiteraard bedoel ik dat ook, maar ze bellen met het feit dat je opleiding over een week begint enz enz is dus mijn advies.

Henk J. ik hoop je zo snel mogelijk hier in Perth te zijn zodat we er eentje kunnen drinken.
 
[quote author=lsn link=topic=5184.msg65465#msg65465 date=1152813970]
Ehhh Jack,

uiteraard bedoel ik dat ook, maar ze bellen met het feit dat je opleiding over een week begint enz enz is dus mijn advies.[/quote]

Oohh , nog maar 1 week,

Als die $^$µù$ls  eens  ^ùµ$^^mme  gaan opschieten...we willen niet dat Henk altijd dom blijft...eeuuhhh .....kidding Henkie, 

Hopend dat je het morgen in je bus mag krijgen.

Cheers,

Jack :evil:
 
nee,

je bent bang voor het antwoord, kom op joh, gewoon doen ff tanden op mekaar en gaan.
Dus bellen maar! :up:

Mariette
 
Bang voor t antwoord? Niet echt. Kan er toch weinig aan veranderen.

Maar zoals ik al zei heb ik maandag gemaild...  Raar dat ik daar geen reactie op krijg.

Ik zal wel even zien.
 
Jawel , er is altijd een telefoonnummer, denk je dat die mensen in een grot zitten.

Leg je verhaal uit en "verkoop" jezelf zodat ze inzien dat je een aanwinst bent, zal niet zo moelijk zijn voor jouw :-o

en denk eraan,....;
[quote author=Jack link=topic=5184.msg65461#msg65461 date=1152813467]
Blijf altijd netjes en rustig wat er ook gebeurt.[/quote]

Cheers,

Jack :evil:
 
Hee Henk,

Kom op joh, bellen!!!!! Meteen maandagochtend doen, want als je studie volgende week begint, en het kost ze na je telefoontje nog wat tijd om je visum te verstrekken dan ben je al te laat! Een e-mail is een goed middel als je wilt informeren naar iets wat niet urgent is, of wanneer je een vaste contactpersoon hebt, Maar een e-mail droppen in een organisatie als DIMA en dan wachten terwijl er voor jou zo veel van afhangt? Daar heb je echt alleen jezelf maar mee!

OEPS - Bellen is makkelijker gezegd dan gedaan ..  Ik heb gezocht naar een telefoonnummer van DIMA in Perth maar het lijkt er op dat met het vernieuwen van hun website ook de contactmogelijkheden zijn beperkt.  :| Het zijn nu bijna allemaal online e-mail formulieren (als je je aanvraag online hebt gedaan kun je online checken hoe het er mee staat: zie https://www.ecom.immi.gov.au/inquiry/query/query.do?action=eVisa). Wat je ook nog zou kunnen doen is ze een fax sturen (+61 8 9415 9339, Perth Offshore Student Visa processing centre). 

Ik heb ooit een brief gestuurd naar DIMIA in Perth en naar aanleiding daarvan hebben ze mij toen gebeld - niet dat je daar nu wat aan hebt maar ik zeg het omdat degene waar ik mee sprak echt heel aardig en behulpzaam was.

Succes, en laat ff weten hoe het ging!  :up:
ak
 
Hoi,

Ik heb daar een contactpersoon. Ipv het naar de algemene helpdesk mailen moet ik naar helpdesk nummer zoveel mailen.

Maar hoe dan ook ben ik te laat. want ik moet ook nog een ticket boeken.  En als ik over een paar dagen vliegen wil, dan moet ik € 4000,- betalen ofzo. Dat is niet te betalen.... Dus eind juli, begin augustus... hopelijk. Dat is als ik een visum krijg. En dit is geen goed teken...

Dus het wordt sowieso iets later helaas.

Nou ja, maandag nog maar een mail ofzo.
 
Wat vervelend Henk,al die moeite voor niks.
Het ziet er naar uit dat je het pas over 3 jaar weer kunt proberen.Het positieve is misschien dat je in die tijd wat meer kunt sparen...
Succes met alles.
 
Back
Top