afterbang
XPdite Sponsor
Lang leve benzine....
Lang leve Hydrogen en EV. Maar nog niet binnen bereik helaas.
Verder: Pro’s and Cons. Pro’s and Cons.
PETROL VS DIESEL 4X4 – Outback Crossing
outbackcrossing.com.au
Lang leve benzine....
Lang leve Hydrogen en EV. Maar nog niet binnen bereik helaas.
Verder: Pro’s and Cons. Pro’s and Cons.
PETROL VS DIESEL 4X4 – Outback Crossing
outbackcrossing.com.au
Lang leve Hydrogen en EV. Maar nog niet binnen bereik helaas.
Verder: Pro’s and Cons. Pro’s and Cons.
PETROL VS DIESEL 4X4 – Outback Crossing
outbackcrossing.com.au
Ik kan mij wel vinden in de opmerking dat diesel praktischer is in de Outback. Los van de aktie radius is het bovendien zo dat sommige road houses uitsluitend diesel verkopen. Iets om rekening mee te houden op een road trip en je moet dat meenemen bij het plannen van tankstops.
Daarnaast is het inderdaad geen prettig idee om met twee jerrycans met benzine op je roof rack rond te rijden in de zinderende hitte.
Mmm, banden wisselen.
Nieuwe banden (en velgen) staat wel hoog op de verlanglijst. Het leger had comfort en grip niet zo hoog op requirement list staan als wij. Het leger koos meer voor longevity en never run flat of zo....
Ik bedoel meer van: grote banden, niet effe snel wisselen.
Het begin van de grote reis! Nog vele kilometers te gaan
(dit is het vertrek naar het industrie gebied waar Matilda en Arthur een tijdje vakantie vieren voor ik ze op kom halen)
Een YouTube channel met diverse content; huis, tuin, auto's en motoren. Voor petrolhead's en hippies tegelijkertijdGaaf zeg! Het wordt tijd voor een eigen YouTube channel. Genoeg speelgoed om mooie content te maken!
Een YouTube channel met diverse content; huis, tuin, auto's en motoren. Voor petrolhead's en hippies tegelijkertijd
Als je je complete subscribers list te vriend wil houden worden het dus 2 channels, 1 voor hippies en 1 voor petrolheads. Succes gegarandeerd
Terwijl wat ik zo gaaf vind aan de Australische trailers zijn die uitschuifladen die de unit rondom omtoveren tot een buitenkeuken of douche (jouw unit zit natuurlijk wel hoger...maar misschien geeft dat extra, andere mogelijkheden?
Supergaaf!
Qua opbouw (vooral met dat toilet) doet het me een beetje denken aan deze (maar dan on steroids):Voor in de laden te kijken ga je nog een laddertje nodig hebben . Bestaan er trouwens geen uitschuifbare trapjes zoals je soms ziet bij busjes (of vliegtuigjes )
Ik denk meteen helemaal modulair: verschillende bakken/laden die je kan verwisselen naargelang soort trip. Van je stellingkast in de shed zo naar je unimog.
Vergeet ook de outdoor douche niet https://quickpitch.com.au/our-brands/quick-pitch/quick-en-suite/
Of je maakt van de bovenste lade een watertank, toch hoog genoeg, en laat de zwaartekracht werken (niet zo gunstig voor de gewichtsverdeling maar maakt dat veel uit bij een unimog ?)
Rekje boven mudbikes voor boot en/of undertray bike ramp. Al snap ik de flexibiliteit (en gaafheid) van de kraan wel.
Super video! Dank voor het delen.Supergaaf!
Qua opbouw (vooral met dat toilet) doet het me een beetje denken aan deze (maar dan on steroids):Voor in de laden te kijken ga je nog een laddertje nodig hebben . Bestaan er trouwens geen uitschuifbare trapjes zoals je soms ziet bij busjes (of vliegtuigjes )
Ik denk meteen helemaal modulair: verschillende bakken/laden die je kan verwisselen naargelang soort trip. Van je stellingkast in de shed zo naar je unimog.
Vergeet ook de outdoor douche niet https://quickpitch.com.au/our-brands/quick-pitch/quick-en-suite/
Of je maakt van de bovenste lade een watertank, toch hoog genoeg, en laat de zwaartekracht werken (niet zo gunstig voor de gewichtsverdeling maar maakt dat veel uit bij een unimog ?)
Rekje boven mudbikes voor boot en/of undertray bike ramp. Al snap ik de flexibiliteit (en gaafheid) van de kraan wel.