Tim911
Account Inactief (eigen verzoek)
Haha, aan het adres. Niet aan de persoon.
Dat ga je dan niet invullen natuurlijk
Haha, aan het adres. Niet aan de persoon.
Dit draadje ook maar eens nieuw leven inblazen
Vraagje: ik vlieg komende week via Bali naar NL (vakantie, ik kom terug!). Nu heb ik een overstaptijd van 12 uur.
Heeft iemand tips over hoe die door te komen? Ik ben geen fan van klam, tropishe klimaten (Cairns in de winter is vermoedelijk mijn max )
Ik zat een tijdje terug te kijken wat er evt op het vliegveld zelf te doen is en dacht te lezen, dat de lounge van tevoren geboekt moest worden, maar dat kan ik nu nergens terug vinden. Plus is er eentje of zijn er twee in de Internationale terminal?
Hoe dan ook: tips welkom!
Ja, Denpasar, sorry, was ik vergeten erbij te zettenBedoel je Denpasar International?
Dat heeft een capsulehotel inside voor een lekkere nap:
PassGo Hotel opens at Bali’s Airport : a capsule before sleep - Global Expat Recruiting
Bali’s Ngurah Rai International Airport has launched the innovative PassGO-Digital Airport Hotel – a capsule hotel for air travelers seeking to sleep while transiting the Island’s air gateway. Speaking on Friday, 21 October 2022, The CEO of PT Angkasa Pura I, Faik Fahmi, told the State News...globalexpatrecruiting.com
Ik ben iemand van een heel dik boek, een heleboel glazen wijn, een illegale sigaar buitengaats (wel altijd lastig met die 2 x paspoort- en securitycontrole), een goed maal of twee, drie, en een dutje. En ik zou persoonlijk het klimaat trotseren en een gratis dagtoertje met een gids doen.
Maar andere (gekoelde) ideetjes voor op het vliegveld:
- maak een shopping list vooraf en ga lekker winkelen
- get a haircut
- neem een manicure en/of pedicure
- get a massage
- go to the gym
- ga naar een zwembad bij een hotel naast het vliegveld
- het vliegveld organiseert cooking classes
- douche
Services at Bali Airport (DPS)
Luggage storage, internet and wifi, currency exchange, restaurants, shops, sightseeing terraces and other tips for Bali Denpasar Ngurah Rai International Airport DPS airport.www.cestee.com
Ja, Denpasar, sorry, was ik vergeten erbij te zetten
Zo'n gratis dagtoertje, hoe werkt dat? Singapore heeft/had ook zoiets: met een klein groepje kon je dan een uur of zo Singapore in, werden we naar wat foto-lokaties gebracht etc. Wordt dat daar ergens aangegeven/gepromoot? Online zijn er genoeg dagexcursies te vinden, maar die lijken allemaal in de stad te beginnen, met als vertrektijd 9am. Dat ga ik niet redden!
Ga ik ook vanuit, maar ook fijn om wat info te krijgen van mensen die er al eens geweest zijn. Haalt wat druk van de ketel Dankje!Ik heb er een gedaan in 1994 . Toen kon je je gewoon melden bij een infodesk en verwezen ze je door naar een busverzamelplek. Dat toertje ging ongeveer iedere 2 uur. Ik dnk dat zo'n infodesk wel meer info voor je heeft op het moment en de plek zelf.
I Gusti Ngurah Rai International Airport | Bali
bali-airport.com
Ik begrijp het. Ik ben ook in mijn eentje van NL naar AU gereisd en ik had een 6-uur stopover in Hong Kong, die door vertraging (storm) ook een 12-uur stopover werd. Vervelende was dat ik niks kon plannen omdat de nieuwe vertrektijd naar Melbourne al die tijd onduidelijk bleef. Hong Kong had een busservice die af en aan reed, met van die geautomatiseerde reisbegeleiding over de intercom, voor transit passengers die een toertje wilden maken. Allemaal gratis. Wie weet heeft Denpasar ook zoiets?Ga ik ook vanuit, maar ook fijn om wat info te krijgen van mensen die er al eens geweest zijn. Haalt wat druk van de ketel Dankje!
Grote, kleine vraag; it thijsvr weg van het forum?Haha, aan het adres. Niet aan de persoon.
Ik spreek hem met enige (on)regelmaat. Een paar weken terug was tie nog in de Latte Hoofdstad van Australië ️Grote, kleine vraag; it thijsvr weg van het forum?
Zo ja, dan is ie vast naar Perth verhuisd endurft ie het nog niet te melden (bang dat anderen volgen)
S. heeft ook gekozen voor Ethical, wat inmiddels niet verrassend meer zal zijn, gezien bijdragen in topics over kangoeroeleer en andere groen-doen-draadjes.Qua pensioen fonds was voor mijnde keus simpel: Australian Ethical. Put my money where my mouth is. Nu nog kijken of we de mortgage om kunnen sluizen naar Bank Australia...